Anbefalte innlegg

Noen som har en pent brukt lambdasonde til 2.3E liggende? Biltema var fri for lambda med 3 ledere, fikk ikke inn før i januar heller.

 

Eventuellt hvor man kan kjøpe dette billig, bortsett fra møller, mekonomen og meca.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nope. Selger dem vanlige sonder? Trodde dem bare hadde bredbåndslamda. Eller tenkte du at dem hadde noen brukte liggende fra biler dem har satt bredbåndslamda i?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har byttet 3 leder lambda hos ES, men jeg husker ikke om dette var noe jeg bestilte via Julie eller hadde som "medbrakt".

Derfor jeg tenkte det var vært å høre :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Thomas: Fikk du pmen jeg sendte deg forresten? Altså svaret på den du sendte meg? Fikk en pm fra thomas hansen(2) som skjønte lite av mitt svar til deg (thomas hansen(1)).

 

En applaus for pm-funksjonen der *klapp*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Thomas: Fikk du pmen jeg sendte deg forresten? Altså svaret på den du sendte meg? Fikk en pm fra thomas hansen(2) som skjønte lite av mitt svar til deg (thomas hansen(1)).

 

En applaus for pm-funksjonen der *klapp*

 

Nei, ikke fått noen PM fra deg. Er noe kødd med PM funksjonen når flere har samme navn, forståelig nok. Trodde dette var fikset. Er jo en smal sak i fikse da, enten bare tillate unike navn eller ha brukerid istedenfor navn.

 

Har varslet rette vedkommende så regner med det blir fikset ganske snart. Er jo uholdbart.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, ikke fått noen PM fra deg. Er noe kødd med PM funksjonen når flere har samme navn, forståelig nok. Trodde dette var fikset. Er jo en smal sak i fikse da, enten bare tillate unike navn eller ha brukerid istedenfor navn.

 

Har varslet rette vedkommende så regner med det blir fikset ganske snart. Er jo uholdbart.

 

At brukere ikke identifiseres med en unik nøkkel er jo bittelitt ufornuftig ja :P

Men kort oppsummert sa jeg:

12-kantnøkkel: Har.

Tid: Har begrensede ressurser der om dagene.

K(E)(3)-Jet: Trøbbel, men IKKE prøv å justér noe, søk heller etter feilede komponenter.

 

Har du en tørr plass å stå så kan vi sikkert se over bila en dag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en lambdasonde fra en aby motor (RS2) liggende om du er interissert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en lambdasonde fra en aby motor (RS2) liggende om du er interissert.

 

Lambda'en til RS2 har forskjellig delenr fra den til 2.3 ser jeg, vet ikke om den passer da. Får muligens kjøpt en på biltema på Steinkjær. Hvor mye skulle du eventuellt ha for din? Har den gått langt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aner ikke. Aldri brukt den på min bil. 200,- og den er din.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.