#1 Skrevet November 6, 2007 Bra plass å ha eu kontroll i ålesund? Har exenon uorginalt kitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 6, 2007 Sula bil? Var innom med en Fiesta jeg hadde for noen år siden, de tok kontrollen imenst jeg venter og hele greia tok 10 min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 6, 2007 eller ta turen til sverre skeide i ulsteinvik , der går alt gjennom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 6, 2007 Bilen er orginal untatt at der er montert exenon kit på den. Korleis er møller på dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 7, 2007 Nørves Automobilservice! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 7, 2007 Bryr man seg om ettermonterte xenon er mann skikkelig prippen... Pga tar jo 2 min og sette i 2 halogen pærer.. Så enkleste er jo bare og gjøre det før man drar inn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 9, 2007 Var på eu kontroll idag. Bilen gjikk rett igjennom, fikk beskjed om at bilen var eit prakt eksemplar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...