#1 Skrevet September 6, 2004 Da var endelig de nye xenonlyktene montert! Ble LITT bedre ja!! Må bare gi en takk til Morten og Christian som hjalp meg montere lyktene! Veldig veldig bra fornøyd!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 6, 2004 looking good...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 6, 2004 Skikkelig skikkelig bra! Grattis med nye! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 6, 2004 Naaajs... Grattis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 6, 2004 Blei bærre lækert det der ja:) var ikke så godt å se det mellom telefonen:D Gjenstår bare å få på tåkelysa nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 6, 2004 Takk for det! Har jo alt liggende klart til montering av tåkelysa, så burde gjerne få dem på? Saken er vel at jeg ikke tror jeg kommer til å bruke dem så mye, da jeg nå kjører hele tiden med xenonlysa. Er vel ikke så populært å kjøre med både nærlys og tåkelys....? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 6, 2004 Ser bra ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 6, 2004 Looking good:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 7, 2004 Opprinnelig postet av Erik Sagen Takk for det! Har jo alt liggende klart til montering av tåkelysa, så burde gjerne få dem på? Saken er vel at jeg ikke tror jeg kommer til å bruke dem så mye, da jeg nå kjører hele tiden med xenonlysa. Er vel ikke så populært å kjøre med både nærlys og tåkelys....? Nei det er lite populært og onkel politi liker det heller ikke...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 7, 2004 Opprinnelig postet av Erling Olsen Nei det er lite populært og onkel politi liker det heller ikke...... Nei, var det jeg tenkte.... Gidder lissom ikke gi Onkel ENDA en grunn til å stoppe bilen min! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...