#1 Skrevet November 6, 2007 Jeg holder på å bytte clutch på min corrado G60 nå om dagen. Oppdaget noe i kveld ang. sentrering av clutch. Er det noe triks her? På golf 1 og 2 pleier jeg bare bruke skyvelære for å få den i senter. Ikke så lett på en G60 fant jeg ut Er riktig nok ikke så mye "slark" i clutceh. Men hvor viktig er det sentrerings greiene da, øyemål? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 7, 2007 Sentrerer du ikke vil du få problemer med å få på kassa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 7, 2007 Går helt fint uten sentrerings vektøy. Øye mål, og føl deg rundt kanten, så finner du fort ut når den er i senter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 7, 2007 Jeg kjøpte sentreringsverktøy på tema i dag. Har ikke fått testa det enda, men det virket som litt små ringer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 11, 2007 Gidder ikke lage en ny tråd for det jeg lurer på. Nå har jeg kun igjen å lufte clutchen. Jeg har lufta mye bremser gjennom tidene, men dette var ikke så lett. Gjør det på samme metode som bremser, men pedalen blir jo aldri hard. Har snart kjørt gjennom 1 liter bremsevæske uten hell. Noe tips for luftig av clutch her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 11, 2007 Har alrdi gjort det selv, men har en teori som kanskje du har nytte av. Hvis du tar ut sylinderen som står på girkassen å presser inn "akslingen" som presser på utløserarmen å holder denne inne med ett eller annet, ser for meg en plate med 2 hull, så du kan bruke bolthullene til å holde inne stempelet. Så lufter du igjen da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 11, 2007 Har alrdi gjort det selv, men har en teori som kanskje du har nytte av. Hvis du tar ut sylinderen som står på girkassen å presser inn "akslingen" som presser på utløserarmen å holder denne inne med ett eller annet, ser for meg en plate med 2 hull, så du kan bruke bolthullene til å holde inne stempelet. Så lufter du igjen da. Oki, forstår. For så å lufte mens den står i spenn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 11, 2007 Oki, forstår. For så å lufte mens den står i spenn? Jepp, da har sylinderen minst volum å mindre luft som kan stenges inne. Gi meg tilbake melding på hvordan det funker, hatt denne ideen en stund, men ingen clutch å lufte:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 11, 2007 Jepp, da har sylinderen minst volum å mindre luft som kan stenges inne. Gi meg tilbake melding på hvordan det funker, hatt denne ideen en stund, men ingen clutch å lufte:o Hehe, skal prøve det i kveld og gi tilbakemelding. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 11, 2007 Jeg gjorde det du sa. Nå fungerer clutchen, men den er sykt lett å trykke inn. Problemet nå er giroverføring. Har styrt i kveld med å stille det inn. 1. 2. og 5. er ganske hard å trykke inn. Revers går ikke i det heletatt, hører bare noen tenner slår inn. Skal se mer på det i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 12, 2007 Clutch pedalen skal ikkje bli hard som bremse pedalen når du lufter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 12, 2007 Var bare det at den var ekstrem lett. Ikke vet jeg hva som har skjedd. Den har sått over natta og er nå fin. Kjørte en tur og nå fungerer alt som en drøm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...