#1 Skrevet November 6, 2007 ja jeg vet det er en ford men likevel:p kamerat av meg lurer på å kjøpe slike felger men den 4 felgen er total ødelagt (ingen mulighet for å reparere) er det noen her på forumet som har noen tips om hvor man kan skaffe 1 stk. slik felg? takker for alle svar! her er felgtypen det er snakk om: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 7, 2007 ser ut som kosei sniper i 17"?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 7, 2007 Ligger 4stk på finn tilsalgs for 6000. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 7, 2007 ser ut som kosei sniper i 17"?? det stemmer kikket på google nå å fant bilder av dem. men ingen som solgte på et forståelig språk: bh : Ligger 4stk på finn tilsalgs for 6000. jo takk for link men jeg skulle jo helst bare hatt en felg da.. noen som har forslag på hvor jeg kan få kjøpt 1 stk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 16, 2007 bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...