Anbefalte innlegg

ja da var det endelig quattro føre i bartebyen og ;)

var ute å sklei en tur i tidligere i kveld : rock :

noen fler som har vært ute å testa føret?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja da var det endelig quattro føre i bartebyen og ;)

var ute å sklei en tur i tidligere i kveld : rock :

noen fler som har vært ute å testa føret?

 

Kjæmpe quattro føre ut no!!: smil : Ha vorre ut å "sklidd" litt idag, e så syyyykt hæli, når`n slæppe på aill fire!!! ah..: smil :: smil :: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk bilen tilbake fra Møller (Foreløbig..) og da var LMM`en byttet og bilen gikk som en kule igjen! Ergo; faen at det var glatt akkurat idag da så jeg ikke fikk testet skikkelig!! :P

 

Koblet ut ATC`en isteden og lagde noen fin fine sladder med kontra... Viktig å øve litt! : smil :

 

Truls

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk bilen tilbake fra Møller (Foreløbig..) og da var LMM`en byttet og bilen gikk som en kule igjen! Ergo; faen at det var glatt akkurat idag da så jeg ikke fikk testet skikkelig!! :P

 

Koblet ut ATC`en isteden og lagde noen fin fine sladder med kontra... Viktig å øve litt! : smil :

 

Truls

 

Ja, kjempeviktig å øve seg! kan jo få bruk for det en vakker dag!: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, ja viktig å øve seg litt ja, skjønner ikke hvorfor det ikke er lov å skli litt, det er jo så arti ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. ja, "øve seg" klinger vel finere i di fleste ører. Leke seg er jo helt forbudt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. ja, "øve seg" klinger vel finere i di fleste ører. Leke seg er jo helt forbudt..

 

Ja fysj! : flau :

Men seriøst så er jeg av den oppfatningen at ingenting er verre en å stole 100% på elektronikk og ALDRI fosøke seg på en sladd.

Det er en oppskrift på katastrofe for den dagen du plutselig må rette opp vogna. Er alt for mange folk som kjører rundt på vinterføre som ikke kjenner bilen sin godt nok og vet hvordan den vil reagere ved forskjellig glatt føre. De oppdager det som regel for sent og klarer ikke å håndtere bilen den dagen de havner i en situasjon som krever "ratting" og kunnskap/kjennskap til kjøretøyets begrensninger/egenskaper.... Da har de ikke vært "smarte" og kjørt seg en tur der det går an å "øve" seg litt når snøen først har lagt seg.

 

Truls

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig. Har mine timer med leking/øving :D Sålenge du ikke bruker den erfaringen til å kjøre enda fortere på glatta, men til å beholde hode kaldt om det skulle skje noe, da ser hvertfall jeg nytten i det. Tror samboeren forstår det no ;) da er jeg fornøyd..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viktig å trene mye før turen til fünesdalen, sant magnus? Ellers kan det fort gå som ifjor :rolleye:: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kommet dugelig med snø de siste dagene nå gitt :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viktig å trene mye før turen til fünesdalen, sant magnus? Ellers kan det fort gå som ifjor :rolleye:: vinke :

 

 

haha,, ja det er sant det vidar, nå har jeg jo fått meg piggdekk og da så:nana:

det var vel litt for mye satsing i fjor i forhold til grep, men nå blir det bra sjø :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ute og sklei i natt i en deilig transit connect. NM i understyrt :P

Men en ting er sikkert: bilen henger på med gode nye piggfridekk helt til trondheim bydrift (takk skal dere faen meg ha, klovner) kommer med saltvogna... Unnskyld språket, men hvem i helvete er det som legger salt på 3-10cm nysnø, UTEN å brøyte først? Svaret har jeg vel allerede antydet.

Antispinn: fungerer, ABS: fungerer. Og dieselforbruk stiger jo ut av en annen verden i saltsørpemanøvrering :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som skal ut å skli i kveld da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke usansynlig!: smil :

 

 

OOOO!!!

Fireblade Andreas! ;)

 

TJ

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.