#1 Skrevet November 7, 2007 Leter litt etter 8x17 eller 8,5x17 felger til Golfen. Skulle helst hatt 18", men har nesten nye 17" dekk liggende.. Bilen er kun senket ca 30-35mm, og har inntrykk av at de nevnte felgstørrelser på slik senk kan se litt kjedelig ut? Det står vel mest sannsynlig mellom Brock B2 eller en RH-felg.. Derfor, er det noen som har noen bilder å friste med? Og, ja, jeg har søkt massse. Både her, google og vwvortex uten å få det helt riktige inntrykket enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 7, 2007 Fant en side her, Wheel Database for Golf IV og Bora, veldig nyttig: http://members.shaw.ca/vwdavid/index.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 7, 2007 Ny felger? Da selger du vel Long Beach'ene billig til meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 7, 2007 Ny felger? Da selger du vel Long Beach'ene billig til meg? Hehe, de selger jeg aldri:nana: Er vinterhjul på dem nå! Du er jo litt OEM-frik som meg; noen bra tips til andre felger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 7, 2007 Perfekte vinterfelger! Får på vinterdekk på mine Barcelona i morgen. Nja, syntes Golf IV er ser veldig bra ut med 18". Når jeg hadde Bora for noen år siden jaktet jeg på orginale Audi TT V6 felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 7, 2007 Er egentlig enig i at 18" ser best ut ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 26, 2007 Noen tanker om denne i 8,5x17? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 26, 2007 Jeg har et bilde av min gamle golf 4 med 18" felger. 215/35/18 foran på 8" felg. Og 225/35/18 bak på 9" felg. Jeg fikk ikke lastet opp noen bilder ,men de ligger på siden min:http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=7055 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 26, 2007 her er golf 4 med 8*18 og 10*18 brock b4.. foran går det flott, bak trengs valsing. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 27, 2007 8" foran? Det finns ikke det. Brock 4 kommer bare i 8.5";) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 28, 2007 8" foran? Det finns ikke det. Brock 4 kommer bare i 8.5";) skriveleif;) 8,5;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 28, 2007 Vurderer også disse:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 28, 2007 Vurderer også disse:) 8,5 og 10*18 med 225/40-18 rundt helle=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 29, 2007 Flere felgtips til Golf 4? Jeg prøvde 8,5x17 Brock B1 på vår igår med ET13 og det var virkelig noen felger jeg hadde håpet skulle være snop på bilen, men de passet IKKE foran pga innpresset på skivene:( Utrolig lavt offsett på skivene på G4. Men men. Da fortsetter jakten på noe annet. Prisklassen vi ønsker å havne på er 10-14k 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 29, 2007 Flere felgtips til Golf 4? Jeg prøvde 8,5x17 Brock B1 på vår igår med ET13 og det var virkelig noen felger jeg hadde håpet skulle være snop på bilen, men de passet IKKE foran pga innpresset på skivene:( Utrolig lavt offsett på skivene på G4. Men men. Da fortsetter jakten på noe annet. Prisklassen vi ønsker å havne på er 10-14k Martin Sandvik har Brock B1 ET35 på lager som han selger billig, martin@vwbus.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 29, 2007 Noen som vet hvordan innpresset er endret? Om kanten blir mindre, eller om det er anleggsflaten inni felgen som er annerledes? Hvis det er anleggsflaten inni felgen, så skjønner jeg ikke hvordan det skal være mulig for på en ET13 felg, så var det ikke mange mm ut til eikene:( Noen som har en slik felg i ET35? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 29, 2007 Kanten er mindre, eikene går nesten helt ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 29, 2007 Det var veldig dumt. Disse felgene blir så annerledes uten kanten, så det gjør dem uaktuelle. Noen som har sett noen golf 4 med B1 før? Alternativet er jo å bredde...MYE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 29, 2007 http://www.tunershop.co.uk/Galerie/Volkswagen/?autotyp=Golf+IV Er ihvertfall en her, men mye annet å se på også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 29, 2007 tusen takk. der ser jeg med en gang at det ikke er aktuelt med ET35:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 29, 2007 Jeg tror fort du kan ende med et kult oppsett med den senken du har, og noen gromme 17" kontra den vanlige mentaliteten "størst er det eneste tøffe" som har regjert endel i det siste. R32 felgene er meget fine, og det finnes bra OEM løsninger sånn sett, men jeg synes litt brede 17" hadde blitt rått. Aner ikke hvilken prisklasse du skal legge deg på, men OEM felger er jo ikke billig...så da er 17" med kant en fin ting. Tror disse Schmidt Racelite 17" 3-delte kunne blitt kule på bilen din, jeg har aldri sett noen VW med disse på til nå iallefall. Beklager harry mk3er, men nærmeste jeg kom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet November 29, 2007 Jeg tror fort du kan ende med et kult oppsett med den senken du har, og noen gromme 17" kontra denvanlige mentaliteten "størst er det eneste tøffe" som har regjert endel i det siste. R32 felgene er meget fine, og det finnes bra OEM løsninger sånn sett, men jeg synes litt brede 17" hadde blitt rått. Aner ikke hvilken prisklasse du skal legge deg på, men OEM felger er jo ikke billig...så da er 17" med kant en fin ting. Tror disse Schmidt Racelite 17" 3-delte kunne blitt kule på bilen din, jeg har aldri sett noen VW med disse på til nå iallefall. Beklager harry mk3er, men nærmeste jeg kom. Langt på vei enig med deg. Originale felger er dyrt ja, men det hjelper litt med ansatt-rabatter. Felgene du nevner ser veldig bra ut, men jeg tør ikke tenke på prisen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet November 29, 2007 PrivatMelding 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet November 29, 2007 Jeg tror fort du kan ende med et kult oppsett med den senken du har, og noen gromme 17" kontra denvanlige mentaliteten "størst er det eneste tøffe" som har regjert endel i det siste. R32 felgene er meget fine, og det finnes bra OEM løsninger sånn sett, men jeg synes litt brede 17" hadde blitt rått. Aner ikke hvilken prisklasse du skal legge deg på, men OEM felger er jo ikke billig...så da er 17" med kant en fin ting. Tror disse Schmidt Racelite 17" 3-delte kunne blitt kule på bilen din, jeg har aldri sett noen VW med disse på til nå iallefall. Beklager harry mk3er, men nærmeste jeg kom. http://www.quality-autoimport.no/storefront.php?pid=2607 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet November 29, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...