#1 Skrevet November 7, 2007 hadde ikke vært så tøffe som dissa politi folkene, hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 7, 2007 denne er også litt spesiell : http://youtube.com/watch?v=JZinLozX8s4 en med audi og polsk politi ! : http://youtube.com/watch?v=OAPFBBGxCbE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 7, 2007 må jeg være regga for å se den?? kjipern... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 7, 2007 må bekrefte att man er gammal nok ja:) dessverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 7, 2007 må bekrefte att man er gammal nok ja:) dessverre. Det er no dritt Men litt ekkel den spøkelsesbilen da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 7, 2007 er også kul. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 7, 2007 er også kul. Den der var skikkelig rå, gitt han en skikkelig motor så hadde han stikki av eller kanskje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 7, 2007 Hadde vært kult å se video fra politijaktene da bilen til din bror ble stjålet. Siden de klarte å kjøre fra purken 7 ganger så må det jo være noe rart der. Men nå er jo politiet i norge amøber når det gjelder bil kjøring da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 7, 2007 er også kul. Skal jaggu si han tok seg inn et par ganger her, ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 7, 2007 er også kul. Skulle hatt sangen de spiller der jeg Husker ikke navnet på den, og jeg vet jeg har den.. Men vanskelig og finne da det går veldig dårlig og nynne til mic`n på pc`n for at den skal søke frem sangen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 7, 2007 hadde ikke vært så tøffe som dissa politi folkene, hehe det der er jo helt rått, ihvertfall når han prøver å flykte ut av bilen på slutten å snuten bare kjører rett i døra;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 8, 2007 Skulle hatt sangen de spiller der jeg Husker ikke navnet på den, og jeg vet jeg har den.. Men vanskelig og finne da det går veldig dårlig og nynne til mic`n på pc`n for at den skal søke frem sangen det er nok Clubbed To Death - Rob Dougan som har denne sangen. meget bra sang ja mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 8, 2007 det er nok Clubbed To Death - Rob Dougan som har denne sangen. meget bra sang ja mvh Takk for det! Driver og laster ned igjen nå.. men finner jo selvfølgelig ikke hele sagen.. mangler de siste 20 sekundene.. omg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...