#1 Skrevet November 7, 2007 Jeg tror, eller mer eller mindre veit at mine bakdempere er gåene og synger på siste værset da de gynger litt mer enn det skal etter jeg treffer dumper, søkk på E6 osv, så bare lurte på hva dere anbefaler av bakdempere til passat 3b sedan? Har eibach senkesett og orginale dempere nå, koni gule sport har jeg på audi'en og det er ganske stivt og fint.. Men hva andre merker er det på markedet og er det like bra bedre en koni? Mvh Torkjell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 7, 2007 Spørs hva du setter pris på av egenskaper. En kompis hadde gule Koni, og kastet de etter ca 3000km og satte på Bilstein. Etter det vil han ikke ha noe annet..... Noe passer bedre på noen biler enn andre, og selvfølgelig hvilke fjærer/senkesett de står sammen med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 7, 2007 Spørs hva du setter pris på av egenskaper. En kompis hadde gule Koni, og kastet de etter ca 3000km og satte på Bilstein. Etter det vil han ikke ha noe annet..... Noe passer bedre på noen biler enn andre, og selvfølgelig hvilke fjærer/senkesett de står sammen med. Hvor selger de dette, har du en link til produktet og kanskje pris? Hørt mye bra om bilstein, men ingen anelse om hvor dem selger det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 7, 2007 Kan anbefale Bilstein. Kjøpte til min Passat 3B hos http://www.mobeck.com/mt/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...