#1 Skrevet November 7, 2007 Lurer på om nærlysene skal slå seg av når man slår på langlys? Det gjør det på min bil, og er upraktisk når man har ettermontert xenon i begge lysa. Kanskje jeg har et lys rele som ikke fungerer. Noen som kan sjekke hvordandet virker på sin bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 8, 2007 Siden din bil er utstyrt med H4 originalt, så er det normalt at nærlysene slukkes når fjernlysene tennes. H4-pæren har to glødetråder, og vil bli overopphetet hvis begge lyser samtidig. Pæren får mye kortere levetid, og kan i værste fall eksplodere. Det skal være mulig, så vidt jeg vet, å koble om noen ledninger på baksiden av lysbryteren, men jeg er ikke helt sikker på hvilke ledninger dette er, på din bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 9, 2007 Har 2x H1 pærer i hver lykt. Glemte og skrive at det er RS2 lykter på bilen. Er det H4 i originale lyktene? Isåfall er det nok det som er problemet. Derfor de slukker ved lys skifte. Noen som vet hvordan koble om? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 9, 2007 Hvis du har rs2 lykter (linselykter) så er det helt normalt at nærlysa slår seg av. Du kan laske over en leding fra den ene til den andre forr å få lys i begge. Bare finn ut hvor strømmen er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 9, 2007 Det kan kobles med ett relè, slik som jeg gjorde. (Bruke fjernlys som styrestrøm til relè) Meeen. Hvis du søker litt på forumet her, så har jeg lest en tråd en gang, på hvordan du kobler dette om inne i lysbryteren. Husker at det var prat på en tykk gul ledning som skulle flyttes til en annen stikker enn der den sitter originalt. EDIT: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=42402&page=2 (Side2) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 9, 2007 Tusen takk for infoen. Dette skal jeg gjøre imorgen tidlig!!! Det kan kobles med ett relè, slik som jeg gjorde. (Bruke fjernlys som styrestrøm til relè) Meeen. Hvis du søker litt på forumet her, så har jeg lest en tråd en gang, på hvordan du kobler dette om inne i lysbryteren. Husker at det var prat på en tykk gul ledning som skulle flyttes til en annen stikker enn der den sitter originalt. EDIT: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=42402&page=2 (Side2) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...