#1 Skrevet November 7, 2007 Jeg går og funderer på nye felger til min Touran og lurer derfor på om det er noen her som kan hjelpe meg å finne noen felger som ser bra ut på min bil. Grunnen til ett mulig bytte, er noen småskader jeg har fått på mine felger + at jeg vil prøve noe nytt. Felgstørrelsen skal være 8x19 og dekkene som skal være på er 235/35/19" Jeg har overhodet ikke peiling på innpress og "ET" så det hadde vert kjekt hvis dere kun la inn bilder av felger som faktisk passer min bil. Gjerne med direkte link til der hvor man får kjøpt de. Legger inn noen bilder av bilen min slik den er nå, sån at det blir lettere for dere å finne noen felger som ser bra ut på bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 7, 2007 Nå vet jeg ikke om disse passer... men hva synes dere om disse: Maya RM5: MRR HR2: Sevas S-Star: Tork Imagine: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 10, 2007 Ingen...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 10, 2007 Dem på det nederste bilde var jo råe. Liker felger med kant! Har selv 8,5x19" RH AW Crossline 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 10, 2007 Jeg likte også de nederste best. Har sansen for slike enkle felger med kant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 10, 2007 den nedeste var helt klart best, men også veeeeldig åpen! kan se stusslig ut med små bremser bak der:S (erfaring fra tidligere bil:P) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 10, 2007 Takker for tilbakemeldinger folkens Jeg er sterkt i tvil selv... Hva med RS6 felger? eller er det oppbrukt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 10, 2007 RS6 er litt oppbrukt, men utrolig pent på touran.. skaff deg noen mange eikede felger med kant! tror det blir fint på bilen din! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 11, 2007 Når jeg ser bilder av bilen din med krom felger er det en ting som slår meg... IKKE velg krom neste gang! Kromfelg og sølvbil er ikke særlig pent. Den øverste felgen i sølv isterdet for krom kunne kanskje vært pent, den nederste som de andre liker tror jeg ikke vil passe så bra på en Touran. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 11, 2007 Når jeg ser bilder av bilen din med krom felger er det en ting som slår meg... IKKE velg krom neste gang! Kromfelg og sølvbil er ikke særlig pent. Den øverste felgen i sølv isterdet for krom kunne kanskje vært pent, den nederste som de andre liker tror jeg ikke vil passe så bra på en Touran. Enig med Tord her. Hva med BBS CK? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 11, 2007 Ser ut som om du helst vil ha chroma felger med tanke på bildene du la ut, så da kan vel dette være noe? Motto mt 800: Sato DESIRE HYPERSILVER / INOX: Sato DESIRE BLACK / INOX (samme som over, men uten sort senter): t.i.s 05 CHROME: t.i.s M3.02 CHROME: Bellini STRADA HYPERSILVER / INOX: Boss 324 CHROM: Bare noen random valg fra Daekimporten. Noen får du kun i 20" og større, og noen i den størrelsen du ønsker. Sjekk litt ut på den siden, for er et temmelig bra utvalg i felger der, og greie priser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 11, 2007 Ser ut som om du helst vil ha chroma felger med tanke på bildene du la ut, så da kan vel dette være noe? Motto mt 800: Sato DESIRE HYPERSILVER / INOX: Sato DESIRE BLACK / INOX (samme som over, men uten sort senter): t.i.s 05 CHROME: t.i.s M3.02 CHROME: Bellini STRADA HYPERSILVER / INOX: Boss 324 CHROM: Bare noen random valg fra Daekimporten. Noen får du kun i 20" og større, og noen i den størrelsen du ønsker. Sjekk litt ut på den siden, for er et temmelig bra utvalg i felger der, og greie priser. Likte egentlig ingen av disse felgene noe særlig jeg da.... Mange jeg har snakket med som synes bilen min kler chrome... men det er jo sef. smak og behag da. BBS er flotte felger, men koster litt mer enn jeg har mulighet til og hoste opp sån uten videre desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 11, 2007 krom og sølv er ikk superpent men:) ville heller gått for noen med sort senter eller med vanlig sølvfarge på senteret..min mening:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 11, 2007 krom og sølv er ikk superpent men:) ville heller gått for noen med sort senter eller med vanlig sølvfarge på senteret..min mening:) Enig med Kenneth her ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 11, 2007 krom og sølv er ikk superpent men:) ville heller gått for noen med sort senter eller med vanlig sølvfarge på senteret..min mening:) Sort senter+chrome kant+sølvgrå bil=porr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 11, 2007 BBS challenge ville sett utrolig bra ut! De passer jo på alle biler! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 11, 2007 !9" RS6 er en sikker vinner på Touran... Oppbrukt eller ei. Pent uansett. Og til en fornuftig pris.. Også enig med andre her angående kromhjul på sølv bil.. Ikke optimalt i mine øyne.. Hadde gått for sølvfarget felg.. Blir utrolig tøft og stilrent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 11, 2007 Har faktisk aldri sett bilde av rs6 på touran. Legger ved et par bilder av min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 12, 2007 2 kanonfete med RS6 i 19" Og 1 stk BM Cobra 19" Disse synes jeg kler bilen best, men også rs4 2 Hmm.. Spent på hva jeg velger til sommeren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 12, 2007 RS4 2 19" tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 12, 2007 rs4 i gamle typen og kler touran meget pent, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...