#26 Skrevet Januar 7, 2005 Klarte 313km/t på Nardo i AMS toppfartstest. Kanskje ikke så veldig festlig å bli frakjørt av en Maybach AMS toppfartstest! (20Mb) - vær kjapp, denne blir nok spredd fort! Porsche 9ff : se selv :shock: (kjørte 384 km/t noen uker etterpå. Ja, 384!) Mercedes SL65 AMG: 338 km/h VW Golf HGP R32 biturbo:321km/h Brabus Maybach: 314 km/h MTM RS6 Clubsport: 313 km/h Alpina B7: 311 km/h MTM A8 K500: 297 km/h 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Januar 7, 2005 Bytte til manuell kasse er et must for å trimme RS6 skikkelig ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Januar 7, 2005 Død link Det er pga Ola har gøy med å bumpe gamle tråder... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Januar 8, 2005 spar frem litt kvalitet på forumet Per, ikke bumpe tråder... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Januar 8, 2005 Klarte 313km/t på Nardo i AMS toppfartstest. Kanskje ikke så veldig festlig å bli frakjørt av en Maybach Det var en rå film ja... Hoho Egentlig litt skremmende å se hvor utrolig mye aerodynamikk har å si i forhold til effekt på slike tester, jeg var sikker på at en RS6 med 570 hk skulle gjøre minst 320 km/t. De skulle nok valgt en sedan isteden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Januar 8, 2005 Sinnsykt rå bil, men jeg fikk ikke åpnet videoen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Januar 8, 2005 Funker fint hos meg, du har sikkert ikke riktig program for å spille denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Oktober 17, 2008 Er det noen som har denne videoen liggende som kan laste den opp igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...