Anbefalte innlegg

Til dere som samplet den eminente Kaprig-korn pizzaen: Når var det snakk om hjulebord? Fint å kunne holde av dagene nå sånn før jul!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå må du huske at vi som ikke møtte der ikke er invitert på (h)julebord da... :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe!!! ALLE er velkomne!!!! :D

(Obligatorisk oppmøte.. ;))

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Menne.. NÅR skal det være da? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rundt hjuletider 2008 : klø :

Ja, viktig å planlegge i god tid : haha :: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg husker faktisk ikke om det ble satt noen presis dato, derfor har jeg holdt litt kjeft i påvente av at kanskje martin eller dag dukket opp på forumet..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Øh.. Hvem er sekretær, eller stedfortreder for denne? Bør ikke i hvertfall du, Ben, ha kontroll på dette? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

burde vel fått det til en fredag eller lørdag, istedenfor torsdag... det meste passer for meg bortsett fra 14. des da er det julebord med jobben...

Hva med fredag 7. des? det er jo rett etter første torsdag i des....:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg husker faktisk ikke om det ble satt noen presis dato, derfor har jeg holdt litt kjeft i påvente av at kanskje martin eller dag dukket opp på forumet..

Hmmm... hvorfor er Dag å jeg stemplet som partygeneraler nå?? Vi drikker da aldri!?!? ... eller skjeldent da : smil :

Kan vi ikke ta en lørdag da? Den 7. har grosisten vår julebord så da må jeg gjenta suksessen fra i fjord med å varme opp med en halvflaske aquevit før jeg ramler inn på peppes i 12 tia :full:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva mener folket her om den 8. desember?? kanskje prøve å få kommet til en enighet litt tidlig, så kanskje vi får med flest mulig...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

8. desember passer bra for meg...: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer VELDIG dårlig for oss!! Er booka bort den dagen for lenge siden! : eek :

Men sånn ellers er vi ledige fremover bortsett fra 30. november..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forslag fra vår side: (Avklart med Martin! :D) lørdag 15. desember.

(Uansett kan vi jo også ta en pizzatur litt nærmere jul hvis de utflyttede (Bl.a. Lars og Daniel) kommer hjem på juleferie?)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

(Uansett kan vi jo også ta en pizzatur litt nærmere jul hvis de utflyttede (Bl.a. Lars og Daniel) kommer hjem på juleferie?)

Jaja! Hel-tent på det jeg vettu..så ... så det blir jeg med på!: smil : Regner meg jeg er hjemme 15.des.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flertallet får bestemme.. Blir det den 15. får jeg prøve å komme meg halveis tidlig fra et julebord til et annet hjulebord..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som at 'alle' utenom Ben (som må pendle litt for å få det til) kan 15., hva med resten av pizzagjengen, Nykirkemafiaen, Sandefjordingene og de utflyttede?? Dagene flyr..

Det må jo også være mange på forumet som aldri har vært på lokallagsmøter? Hjulebordet er en gyllen anledning!! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror vi må ta en verve kampanje med balltre, tvinge folk til å være med på treff for å se hvor hyggelig det faktisk er..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dammit! Jeg har vakt fra 14. Jaja, blir sjåfør jeg da...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer om jeg ikke er ute å jobber ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer ikke :( Datoen kræsjer med O'store julebord med Oslo-gjengen.

...men vi tar det vel igjen i februar... eller? (bøljan blå)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer bra med lørdag 15 for da kan jeg bare fortsette rett fra julebordet til jobben på fræddan:full:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så koselig at du tenker på oss :)

Jeg er stuck her i Sandnes frem til 20. , men dere får prøve å ha det moro læll :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.