Anbefalte innlegg

Jeg er med 15. tror det kan bli artig, ser frem imot det hja:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal på julebord med jobben den dagen så da får dere kose dere... så snakkes vi forhåpentligvis på treff i Januar når ekamen er avslutta...Foreløpig...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjør ikke du annet enn å ta eksamenr? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjør ikke du annet enn å ta eksamenr? ;)

Det er naturligvis kun en unnskyldning han bruker for å slippe å ha noe med dere å gjøre. Så glemmer han bare at han bruker den litt for ofte. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nåja.. Ben har begynt med den unnskyldningen han også.. ;) Tror det er noe som går blandt lokallagslederne!

Thomas: Det blir nok noe pizza eller noe 6. også, eller hva sier dere gutta? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAR jeg unnskyldt meg med eksamner? Nei, jeg droppet et lokallags møte (et gjennom perioden jeg har vært medlem) i starten av skoleåret da det var ganske så viktig å få med seg oppstarten etter ti år siden sist man var på skolebenken.. Så vennligst ikke sammenlign meg med folk som stadig har en grunn til å ikke møte opp..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser datoen men hvor er det snakk omm? vi får vel nesten bare stille opp nå Christian?

Har vel ikke akkurat vist oss som noen kjempe oppmøtere :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Peppes som vanlig, både 6. og 15. vel?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAR jeg unnskyldt meg med eksamner? Nei, jeg droppet et lokallags møte (et gjennom perioden jeg har vært medlem) i starten av skoleåret da det var ganske så viktig å få med seg oppstarten etter ti år siden sist man var på skolebenken.. Så vennligst ikke sammenlign meg med folk som stadig har en grunn til å ikke møte opp..

Hehe.. Hørtes ut som e-k-s-a-m-e-n i mine ører! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stakkars disse studentene som må igjennom alle disse harde eksamnene hele tia :nana:

Men nok OT. Vi må jo nesten stille en gjeng på peppes den 6 også i tilfelle noen fra Sandefjord skulle forville seg til Tønsberg : brick ::P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

6. kan vel kanskje gå ja..

Nå viser det seg at jobben skal ha julebord på Klubben den 15. så da dukker jeg plutselig opp hos dere hvis jeg ikke blir blind!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

6. kan vel kanskje gå ja..

Nå viser det seg at jobben skal ha julebord på Klubben den 15. så da dukker jeg plutselig opp hos dere hvis jeg ikke blir blind!

eller så kommer vi og henter deg, siden vi nå veit hvor vi finner deg for en gangs skyld :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm...grunnen til at jeg ikke er lokallagsleder mer er jo nettopp at jeg visste at denne høsten ville bety totalt fravær fra alle treff, og det funker ikke for en leder. Får eksamenskriteriene den 6. : faint : derfor jeg sier at vi sees etter Hjul... Skal btw skifte bremser den kvelden...Ikke bra pri iforhold til xamen, men det må gjøres når mekkemann kan.

Men jeg håper seriøst å ramle inn på nyåret...men jeg har denne uka fått vite at det blir et lite mareritt på vårhalvåret også, så den som lever får se. Prioriteringa for tida er skole, dame, jobb, bil....og masse annet surr jeg ikke burde gjort nå...

Men jeg har da ikke brukt eksamens unnskyldingen SÅ mye vel? : klø :: smil :

Men tanken på den viktigste eksamen ever gjør meg : syk : og jeg håper ikke resultatet blir : grønn :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Går sikkert bra, Thomas!! :D

Og lykke til uansett, nå synes jeg du har slitt lenge på skolebenken! Er vel siste året i denne omgang, eller?

Du får komme når du kan, du vet hvor du finner oss! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer alene første delen av 6.!

Gleder meg til Peppes! Igjen..! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.