Anbefalte innlegg

Over en tid nå så har det bare vært vanskeligere og vanskeligere å få låst opp bilen fra førersiden. Nøkkelen går lett inn i låsen, men det er fryktelig tungt å vri om. Må virkelig bruke kraft. Tendensen er der i de andre låsene også.

Noen som vet hva dette kan være?

D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slitt nøkkel, slitte låsepaller, eller rett og slett bare mykji møkk og lisje smøring?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Over en tid nå så har det bare vært vanskeligere og vanskeligere å få låst opp bilen fra førersiden. Nøkkelen går lett inn i låsen, men det er fryktelig tungt å vri om. Må virkelig bruke kraft. Tendensen er der i de andre låsene også.

Noen som vet hva dette kan være?

D

Har hatt samme problemet på min A6. Sist helg klarte jeg å knekke noe inni låsen når jeg vrei. Så nå kan jeg vri så mye jeg vil begge veier. Ny låsesylinder på vei ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva bør man smørre med?

sprøyter man noe inn der man setter nøkkelen, eller må man ta det fra "baksiden"?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.