#1 Skrevet November 8, 2007 Over en tid nå så har det bare vært vanskeligere og vanskeligere å få låst opp bilen fra førersiden. Nøkkelen går lett inn i låsen, men det er fryktelig tungt å vri om. Må virkelig bruke kraft. Tendensen er der i de andre låsene også. Noen som vet hva dette kan være? D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 8, 2007 Slitt nøkkel, slitte låsepaller, eller rett og slett bare mykji møkk og lisje smøring? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 8, 2007 Over en tid nå så har det bare vært vanskeligere og vanskeligere å få låst opp bilen fra førersiden. Nøkkelen går lett inn i låsen, men det er fryktelig tungt å vri om. Må virkelig bruke kraft. Tendensen er der i de andre låsene også. Noen som vet hva dette kan være? D Har hatt samme problemet på min A6. Sist helg klarte jeg å knekke noe inni låsen når jeg vrei. Så nå kan jeg vri så mye jeg vil begge veier. Ny låsesylinder på vei ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 8, 2007 hva bør man smørre med? sprøyter man noe inn der man setter nøkkelen, eller må man ta det fra "baksiden"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...