#1 Skrevet November 8, 2007 Jeg vurderer å kjøpe meg ny lysbryter til Touranen min, med coming home funksjon på lysene. Noen her på Agder som er interessert i en programmeringsjobb? Bor selv i Farsund, men kan kjøre et stykke:) Gumpens hadde ikke peiling ang. dette, de visste knapt hva cominghome-lys var. De er også svindyre på programmering. Gidder ikke kjøpe slik bryter hvis jeg må betale Gumpens tusenvis for å programmere den. De tar visstnok 1790 for 5min. arbeid med å programmere automatiske kjørelys..... Jeg betaler selvfølgelig det du evt. vil ha for programmeringen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 13, 2007 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 13, 2007 Jeg har altså vag-com, men jeg bor jo nesten en halv dags reise vekk fra deg, samt at min kabel ikke funker på CAN, så vidt jeg vet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 14, 2007 Ja da er det jo verre:) Ja, et stykke å kjøre ja. Forbaska langstrakt land vi lever i: smil : Men hadde det gått med din kabel, hadde det vært interessant allikevel. Verkstedene har ikke peiling på slikt, og er i tillegg provoserende dyre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 14, 2007 Et ikke-original-verksted kan også ha mulighet til å fikse det.. Snakket med et firma angående tilhengerfeste og evt programmering.. De brukte et program uten programmering, de valgte bare ->Tilhengerfeste PÅ... ---- ..Ferdig.. Spør litt rundt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 14, 2007 Ja, må sjekke litt. Blir nok til at jeg kjøper bryteren, så får jeg se om jeg får ordnet programmeringen etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...