#1 Skrevet November 8, 2007 har for tiden ikke akte på pc'en, så jeg lurer på om noen kan finne noe for meg. trenger delenummer på simring utgående aksling, den akslinga som går ut fra kassa. fra en audi 90 85mod 5 trinns Fremhjulstrekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 8, 2007 kan dette være riktig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 8, 2007 ja, det er vel den.. fikk installert ETKA nå, å det står bortfaller den 01/03/04 kassa lekker som ei sil nå, og antar det er simringen der. f*** edit: 016311113A har gått ut men 016311113B har ikke.. kan det være forskjell tro. ikke aner jeg hva slags kasse det er, vet bare det er fra en audi 90 85 mod. kassa sitter i en coupe 81 mod 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 8, 2007 ja, det er vel den.. fikk installert ETKA nå, å det står bortfaller den 01/03/04 kassa lekker som ei sil nå, og antar det er simringen der. f*** edit: 016311113A har gått ut men 016311113B har ikke.. kan det være forskjell tro. ikke aner jeg hva slags kasse det er, vet bare det er fra en audi 90 85 mod. kassa sitter i en coupe 81 mod mål diameter på utgående aksling å sammen lign med andre audi kasser. godt mulig du kan bruke fra en annen kasse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 28, 2007 drar opp igjen denne. er 2 forskjellige simringer, der den ene har gått ut. der det står modell (se ATKE bildet over) 2N, 2P, 3M, 9Q har gått ut ABV, HD har ikke gått ut. er dette nummeret på kassa, eller? hvem er mest vanlig, aner ikke hva som sitter på bilen min, og har ingen mulighet til å evt sjekke det. og er det noen forskjell på disse simringene, noen som tilfeldigvis vet det her inne? skal jo bestille den som ikke har gått ut, men greit å vite 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 28, 2007 finnes mange leverandører av simmeringer. ta mål av indre og ytre diameter +dybde på simmeringen så finner de nok noe til deg på f.eks mekonomen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...