#1 Skrevet November 8, 2007 Sitter å vrir hodet av meg fordi jeg ikke finner mer info om disse felgene enn det som står i senter koppen. Er intr. i å få vite navnet på disse felgene, og hvor det evt går ann å skaffe disse. På forhånd takk! Mvh Jørn Vestbakken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 8, 2007 Er det ikke Alpina felger med annet senterdeksel? Disse var ikke "skrudde" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 8, 2007 Dem heter Postert Race 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 8, 2007 Er det ikke Alpina felger med annet senterdeksel? Disse var ikke "skrudde" 19 eiker på de der og 15 på de andre, så tviler:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 8, 2007 peiling på hvor det går ann å få tak i disse, eller er dette nok en super skjelden felg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 8, 2007 Mest sannsylig 9,5x19 og 8,5x19. Må bare få si at disse felgene er noe av det råeste jeg har sett. Vet ikke hva det er med de felgene, men de er rett og slett frekke Eneste vettu jeg fant http://www.ams.gr/ams/autoaccessories/company.asp?EXTRA_ekdosh_id=&company_id=294 I følge den sida der lest med min "gresk" er felgene kjøpt på Alloytec.de . Felgene er ikke i sortimentet nå, så det kan jo hende de på produsert i et begrenset opplag. Nevner også artline auto (tror kanskje dette er den greske importøren). Får du tak i disse felgene skal jeg personlig pollere felgene med tunga mi hver dag før jeg legger meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 8, 2007 http://www.sks-muelheim.de/postert.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...