#1 Skrevet November 8, 2007 Hei! Jeg søkte kjapt men fant ikke noe, så jeg spør kort. Er det noen som har en pdf-fil med komplett koblingsskjema over audi 200? Jeg er usikker på årsmodell og slikt, men det får jeg vite mer om i morgen. Men finnes det å laste ned noe sted? Jeg har komplett el-nettet i pdf-format til V8'ern min, så det burde være noen som har til de forskjellige 200'ene også!? På forhånd takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 8, 2007 Tror kanskje jeg har noe på den andre pc'n. Kan sjekke det i morra hvis jeg rekker det:) Fikk det gjennom forumet, så noe skal det være her. men det er vel et par år siden å.. (vet ikke hvor lenge ting er lagret her..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 9, 2007 Noen som har dette liggende? Trenger det iløpet av kvelden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 10, 2007 *nudge* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 11, 2007 har vært litt optatt de siste dagene... men send meg en pm med mailadresse så kan jeg sende deg det jeg har:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 11, 2007 Send gjerne til meg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 11, 2007 Da var det sendt til begge to:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 11, 2007 Hadde noe som lå som bilde. de ligger her nå http://s42.photobucket.com/albums/e316/sindre1222/Koblingsskjema/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...