Anbefalte innlegg

Hei er det noen som kan komme med råd ang, justering av Camber på senket (ca30mm) Bora.

Bilen sliter frammhjulene på innsiden og justering er nesten umulig på denne forstillingen: bh :: bh :: bh : .

Har sett noen skåler til å montere i støtdempertårnet og et sett til å montere på bærekula/armen.

Noen som har prøvd dette? og i tillfelle pris og hvor man kan få kjøpt dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har noen forslag????

Har slitt ut dekker til 1200,- på to sommere :bs:

Hva er for eksempel forskjellen på delene i et sportsunderstell og et standar?

Hjeeeelp : gråter :: gråter :: gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har noen forslag????

Har slitt ut dekker til 1200,- på to sommere :bs:

Hva er for eksempel forskjellen på delene i et sportsunderstell og et standar?

Hjeeeelp : gråter :: gråter :: gråter :

Må nesten spør, har du tatt hjulstillingskontroll på bilen? eg kan ikke heilt se att camberen kan bli så feil på denne type forstilling att dekka slites. eg har selv hatt 2 biler med denne forstillinga der justerbart senkesett var justert i bunn ingen slitasje på dekka så lenge spissinga var rett.

Så eg tipper på att spissinga di er gal den stilles jo på styrestaga. eller att bilen har fått slått forstillinga skeiv på ett eller anna tidspunkt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde firehjulskontroll/justering da fjørene ble montert ja. Dekkene viste slitasje alt etter en sommer og bilen har ikke fått noen harde slag etter montering/kontroll.

Er det kanskje jeg som kjører litt (aggressivt) i svinger kanske : flau :

Den tar svingene utrolig godt i fart så jeg bør vel vurdere og bremse litt før krappe svinger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan nesten virke som om du har ein agresiv kjørestil .

hvilken dekkdim kjører du med?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

215 /45 ZR 17 på 7" 17 felger.

Dekkene er Bridgestone potenza ES03 pole position.

HPIM0721s.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

man kan modifisere innfestning til nedre bærekule på bærearmen.. slik at denne kan justeres bedre. ikke nå mye du kan modifisere men litt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke være noe problem å justere inn den når den ikke er senket mere enn 30mm.. Men et skikkelig værste har også MYE å si!

Jeg har senket Polon endel, og fikk den justert på et værste. det gikk 3 uker å dekka så jævli ut! inn på et annet værste, og der lurte de på om jeg hadde justert den i heltatt etter senk!! så et seriøst værste er nok en fordel! : rolleyes (uten at jeg vet åssen værste du hadde din hos)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke være noe problem å justere inn den når den ikke er senket mere enn 30mm.. Men et skikkelig værste har også MYE å si!

Jeg har senket Polon endel, og fikk den justert på et værste. det gikk 3 uker å dekka så jævli ut! inn på et annet værste, og der lurte de på om jeg hadde justert den i heltatt etter senk!! så et seriøst værste er nok en fordel! : rolleyes (uten at jeg vet åssen værste du hadde din hos)

Det som virket litt rart var at de justerte den umiddelbart etter at fjærene ble montert. De kjørte kun ut av en port og inn en annen og opp på kontrollbukken. Jeg var der da de justerte den og spissingen ble justert ca 1grad og subframe/crossmember ble flyttet/justert. Har forstått det slik at caster også blir endret når man endrer camber, så de har vel stillt den til en gylden middelvei for begge da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.