#1 Skrevet September 6, 2004 Fikk den gamle golfen til mamma for noen måneder siden, mot at de fikk cabben jeg solgte til thomas her på forumet. Golfen var da, en helt original stygg golf 3, med rust på kanaler og bakluke, den ene kanalen kunne man stikke hånda gjennom pga rusthull! Det var helt forferdelig og se på at den hadde det så vondt, så jeg bestemte meg for og fiske den. Jeg kjørte til min onkel som fjernet all rust, satt på senkesett og felger, og på bursdagen min fikk jeg en fin overraskelse, nemlig hellakkering av bilen. fikk den igjen forrige torsdag. Det er en helt annen bil nå, og i tillegg har den fått seg et liv.. Rusten er ikke så tydelig på dette bildet. FØR: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 6, 2004 ETTER (bilde 1) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 6, 2004 ETTER (bilde 2) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 6, 2004 ETTER (bilde 3) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 6, 2004 Ganske fornøyd med den, det eneste som mangler er anlegg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 6, 2004 Opprinnelig postet av Ola Christensen Ganske fornøyd med den, det eneste som mangler er anlegg! Og hvite blinkers på skjermene! Men ellers en pen bil!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 6, 2004 Opprinnelig postet av Ola Christensen Ganske fornøyd med den, det eneste som mangler er anlegg! Får du på kvite blinkers, vr6 leppe og sota baklykter(evnt heilraude) så blir jo denne bilen heilt Oslo. Fin bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 6, 2004 Opprinnelig postet av Ola Christensen Ganske fornøyd med den, det eneste som mangler er anlegg! Flott bil du har fått deg Ola.... anlegg kommer vel etterhvert.... du får synge litt så lenge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 6, 2004 bakfanger.. av me hengerfeste og hvite blinkers... Nesten flau av å si at du bør ta vekk hengerfestet... for jeg har hatt mitt på siden jeg kjøpte det å ikke fått rota meg til å ta det vekk enda.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 6, 2004 Nydelig! Det så virkelig bra ut! Hvis du har lyst på et tips til småting du kan pusle med så vil jeg anbefale deg å lakke leppa på frontfangeren din. Enten matt svart eller i bilens farge. Og som le nevnt tidligere, hvite blinkers Men nok om det! Fin blank bil du har fått deg nå! Ta godt vare på den! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 7, 2004 Nice Ola Vi får få noen timer skruing på denne også, så blir den enda bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 19, 2004 Hvite blinkere på skjermen på plass, også et helt nytt helle hovedlyktsett, ganske kult egentlig! Bilder kommer........... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 19, 2004 Disse: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 19, 2004 Oj, de var kule. med Angeleyes ferdig montert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 19, 2004 mer bilder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 19, 2004 kommer... angel ayes ferdig montert, ja. Disse leveres slik fra Hella, de er ganske dyre også, hadde egentlig planer om å kjøpe et par med golf 4 lykter, bare for å klarne opp fronten litt, jeg hadde en tilgode lapp på NBS for 6100, så da bestemte jeg meg for å kjøpe disse lyktene, de er pene da! Kommer flere bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 20, 2004 Litt dårlig bilde, grunnet tatt med mobil, men det duger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 20, 2004 PENT!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 20, 2004 var litt andeledes enn vanlige mk4 look som er mest vanlig ja, men det ble veldig pent! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 20, 2004 Bilen ser veldig bra ut! Kommer du på treffet imorgen skal du få en STOOOR kos 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 20, 2004 Ikke skrem gutten da. Slike ting får du spare til du blir med til FGL 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 20, 2004 Opprinnelig postet av Kristian L. Johnsen Bilen ser veldig bra ut! Kommer du på treffet imorgen skal du få en STOOOR kos ÅÅÅ, da kommer jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet September 20, 2004 Det var faktisk gasnke fett og skru på parklysa da (dette er ikke akkurat et topp bilde, skal få tatt et bere et i morgen) Noen her som har et krom emblem til grillen? Eller evt hvor mye dette vil koste nytt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet September 21, 2004 Jeg tror jeg ga 100-300 et sted for embelemet mitt på albjerk, men kan sjekke nøye etterpå, vi snakkes vel på skolen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet September 21, 2004 Ble veldig bra da!! Pent med de nye lyktene:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...