#1 Skrevet November 9, 2007 Trenger noen tips på hva jeg kan gjøre for å få opp bakdøra. Problem: Bakdøra er låst, får ikke opp hverken utvendig eller innvendig. Barnesikring er aktivert, så det virker som det er den som har kilt seg på noe vis. Har prøvd: Kuttet all strøm ved å kutte strømtilførsel med sentrallås åpen. Prøvde å åpne manuelt, men ingen reaksjon. Koblet til batteri igjen, men ikke noen forandring. Dette sier meg da at det ikke har noe med det elektriske å gjøre. Alt virker normalt ellers mtp. vindusheiser og reaksjon når jeg bruker sentrallås eller innvendig låsing/åpning. Har prøvd å holdt igjen låsetappen og åpnet men det går heller ikke. Ser for meg at dette kan være en stor utfordring, da jeg hverken får av barnesikring eller får tatt av dørtrekk innvendig. Dersom det er noen som har vært ut for noe lignende så taes tips imot med stor takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 9, 2007 Beste er sikkert da å ringe til forhandler og snakke med en der eller på verkstedet der som kanskje har vært borti lignendes. Klarer du på ingen måte å få av døretrekket?Eventuelt kjøre ruten helt ned,ta av pakningene og stikke noe nedi der? har ikke sett på a6 før så vet ikke helt hvordan dette ser ut..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 9, 2007 Nei klarer ikke å få av dørtrekket da dette er skrudd fast fra dørkarmen. Har prøvd å kjørt ruten helt ned, og prøvd å sammenlignet med den andre siden i forhold til bevegelige deler, men klarer ikke å se noen forekjell. Hmm...får vel ringe Møller på mandag for å høre. Dårlig respons foreløpig her, så det er vel ikke noe kjent problem . Takk for svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 9, 2007 Kanskje du må ofre dørtrekket da. Du får det alltids av, men kanskje ikke helskinnet. Men et brukt slikt et koster vel ikke allverdens? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 9, 2007 Men et brukt slikt et koster vel ikke allverdens? Gjør nok ikke det, men på den annen side er det ikke sikkert det er så lett å finne en maken match. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 9, 2007 Bruk en så tykk streng du får nedi, lag en krok og prøv å dirke den opp innenfra og ned ved rute. er nok gått i "vranglås". eventuelt få noen som kan dirke til å hjelpe deg, feks noen i NAF el? Mvh Lars Ivar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 10, 2007 Ja det kan du egentlig gjøre,ringe naf,dem har vel vært borti det meste av oppdirking av dører. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...