#1 Skrevet November 9, 2007 På FK sine sider finner jeg adaptere som konverterer fra 4x100 til 5x100 og er 15mm brede. Men så står det følgende: passend für fit for VW Golf 2 und 3, Corrado 53i, Passat 35iorig. Lochkreis 4/100 neuer Lochkreis 5/100 orig. Nabenlochbohrung 57,1 Er det noen grunn til at jeg ikke kan bruke disse på min 00 Seat Cordoba / VW Polo ? Det ser ut til at senterhullet er like stort, men hva med boltene? Har jeg 12mm mens adapteren er beregnet på 14mm, eller omvendt.. Er det best å få disse laget køstom kanskje.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 9, 2007 Er vel ingen grunn til at denne ikke skal passe på Cordobaen, det eneste er vel kanskje at TÜV-papiret ikke inkluderer Seaten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 9, 2007 Hvis bolthullene er 14mm da? Da må det vel være mulig å lage noen hylser som er 2mm tykke slik at det evt ikke blir så mye krefter på boltene at de knekker? Men den henger vel igjen greit på senterringen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...