#1 Skrevet November 10, 2007 Da kødder 90'n med meg igjen. Startet bilen min til morningen i dag,lot den stå å bli 70grader. Så rygget jeg den i garasjen. deretter stoppet jeg den, og nå skulle jeg starte den igjen, men neida, vil ikke starte. den blir rå. men hvorfor? hva må byttes? bensin pumpa gir for mye bensin?relee? Eller liker bare ikke bilen meg helt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 10, 2007 takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 10, 2007 Prøv å dra ut kontakten til kaldstartdysen når den ikke vil starte og se om den starter da, det kan være temperatursensoren til denne som er defekt. Det skjedde på min Passat 32B med samme motor.. BTW: Det er ikke å anbefale å la bilen stå på tomgang og bli varm, det er mye mer slitasje enn å bare starte og kjøre, og så sluker det bensin.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 10, 2007 Takk for svar *løpe ut å prøve* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 10, 2007 Den er ikke koblet til. og starter ikke. men kaldstardysa vil jo si at den gir mer bensin. men det som er,er at den gir alt for mye og blir rå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 10, 2007 Den er ikke koblet til. og starter ikke. men kaldstardysa vil jo si at den gir mer bensin. men det som er,er at den gir alt for mye og blir rå motoren går rundt men starter ikke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 10, 2007 sjekket sånt som gnist? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 10, 2007 ja, gnist er det, men er rått. spm. mitt var egentlig hvorfor gir den for mye bensin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 11, 2007 hiver denne opp jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 11, 2007 er jo alltids en mulighet at luftfilter er tett? lmm? pluggene gamle, eller feil type? men kan jo også være som du sier, at bilen bare ikke liker deg husker 2.2`en jeg hadde ikke likte meg særlig godt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 12, 2007 Kan være lekkasje på kaldstart dysa, kan være greit å sjekke. den står jo med trykk hele tiden, så det er jo bare å ta den ut å få pumpa til å gå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 12, 2007 er jo alltids en mulighet at luftfilter er tett? lmm? pluggene gamle, eller feil type? men kan jo også være som du sier, at bilen bare ikke liker deg husker 2.2`en jeg hadde ikke likte meg særlig godt Tror det er det at den ikke liker meg helt.skjønner ikke det, har jo bare vært god mot den pluggene er nye og luftfilter nytt.. Men, kan jo være feil. er jo biltema, så vet jo aldri. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...