#1 Skrevet November 10, 2007 Absolutt alt av instrumentlys er dødt på min Audi 90quattro typ89, inkludert lys i brytere, midtkonsoll osv. Har prøvd å bytta lysbryter og instrument til et som jeg veit virker, uten å lykkes. Bakstykke på tenningslåsen er ny. Alle sikringer er i orden. Noen som har tips å komme med? Den gule/grå ledninga som går innom lysbryter og tenningslås, er dette den som skal gi strøm til instrumentlyset? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 10, 2007 hva med å gå over sikringer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 10, 2007 hva med å lese hva jeg skreiv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 10, 2007 hva med å lese hva jeg skreiv? hehe, beklager.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 10, 2007 Sansynligvis sitter det et relè mellom batteriet og den delen av sikringsboksen som har med instrumenter og instrument-belysning å gjøre. Dette relèet får styrestrøm fra tenningsbryteren. Hvis allt er dødt så er enten relèe eller sikringen mellom dette og batteriet defekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 10, 2007 Sansynligvis sitter det et relè mellom batteriet og den delen av sikringsboksen som har med instrumenter og instrument-belysning å gjøre. Dette relèet får styrestrøm fra tenningsbryteren. Hvis allt er dødt så er enten relèe eller sikringen mellom dette og batteriet defekt. Er det relè på dette i det hele tatt? sikkert noen som veit Hva med denne dimmeren, blir alt mørklagt om denne er "oppbrent"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...