Dødt instrumentlys 90quattro typ89

Anbefalte innlegg

Absolutt alt av instrumentlys er dødt på min Audi 90quattro typ89, inkludert lys i brytere, midtkonsoll osv.

Har prøvd å bytta lysbryter og instrument til et som jeg veit virker, uten å lykkes.

Bakstykke på tenningslåsen er ny.

Alle sikringer er i orden.

Noen som har tips å komme med?

Den gule/grå ledninga som går innom lysbryter og tenningslås, er dette den som skal gi strøm til instrumentlyset?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med å gå over sikringer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med å lese hva jeg skreiv? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med å lese hva jeg skreiv? :)

hehe, beklager..: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sansynligvis sitter det et relè mellom batteriet og den delen av sikringsboksen som har med instrumenter og instrument-belysning å gjøre. Dette relèet får styrestrøm fra tenningsbryteren.

Hvis allt er dødt så er enten relèe eller sikringen mellom dette og batteriet defekt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sansynligvis sitter det et relè mellom batteriet og den delen av sikringsboksen som har med instrumenter og instrument-belysning å gjøre. Dette relèet får styrestrøm fra tenningsbryteren.

Hvis allt er dødt så er enten relèe eller sikringen mellom dette og batteriet defekt.

Er det relè på dette i det hele tatt? sikkert noen som veit :)

Hva med denne dimmeren, blir alt mørklagt om denne er "oppbrent"?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.