#1 Skrevet November 10, 2007 Er ute etter hvilke motorkoder, evt. år som de har underspyling. Må være 2.2 Ville også likt å vite om 20v topp passer på disse. vet at det passer på NG blokk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 11, 2007 BUMP! er det ingen utenom MC, 3B, RR, ABY, ADU, AAN som er 2226 med underspyling? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 11, 2007 7A 2.3 20v og... Men ikke 2226ccm. Du har jo mange å velge i allerede da som er kurante å få tak i, treng du fler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 11, 2007 20v topp passer fysisk på alle femmerblokkene, men det kan være forskjeller i noen oljehull. Stempler er selvfølgelig helt forskjellig mellom 10v, 20v og diesel. NF, NG og AAR (2.3 10v sugemotor) har oljeunderspyling, samme med 20v sugemotor og alle turbomotorene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 11, 2007 7A 2.3 20v og... Men ikke 2226ccm. Du har jo mange å velge i allerede da som er kurante å få tak i, treng du fler? Må ha mange vet du:p NG/NF har forsåvidt og, men der passer jo ikke 2.2 stempler.. Trenger jo selvfølgelig bare en. Jeg trodde egentlig at noen 2.2 10v og hadde det.. men det har de vel kanskje ikke.. De 20vt blokkene er jo mulig å få tak i, men stort sett ikke i nærheten.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 11, 2007 20v topp passer fysisk på alle femmerblokkene, men det kan være forskjeller i noen oljehull. Stempler er selvfølgelig helt forskjellig mellom 10v, 20v og diesel. NF, NG og AAR (2.3 10v sugemotor) har oljeunderspyling, samme med 20v sugemotor og alle turbomotorene. takker for det svaret, var det jeg mente selv og. Men det er jo en fordel med undespyling på en turbomotor uansett.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 11, 2007 Eller du kan gå opp til 2,5 liter. Langblokk og lengre slag på 2,5 tdi. Standardborring er 81 mm. (org stempler 80,96) Alle 2,5 tdi R5 fra 100/A6 C4 har underspyling, kode ABP, AAT og AEL. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 12, 2007 nå var det bare snakk om erstatning for en 3b blokk med hull i. Så fremt det passer tror jeg løsningen blir borring av ei KG blokk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...