#1 Skrevet November 10, 2007 Legg ut råe vinterbilder av bilen din: rolleyes Edit: Vennligst hold topic og bare legg ut bilder. Mvh John-Arild Admin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 10, 2007 Tja.. Bare mobilbilder men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 10, 2007 so må vel ha på vinterdekk: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 10, 2007 Et av min også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 10, 2007 Bare mobil bilde jeg også, men dette ble tatt i dag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 10, 2007 kos med vinter! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 11, 2007 Artig med snø ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 11, 2007 Har ikke så mange av 80en eller S4en. Men jeg har none av A4en jeg solgt i Mars! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 11, 2007 Et av min oxo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 11, 2007 Nokon stemningsbilde frå vestlandet.. Skulle lagt inn anbud på brøyting rundt om her.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 25, 2007 bilen i sitt rette element! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 25, 2007 slenger ut ett av min brøytebil. Var ikke så mye snø i går når jeg tok bilder, men blir vel mere måking utover vinteren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 26, 2007 SNØØØØ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 28, 2007 Noen bilder av min som jeg tok i helgen, og et sammen med gamlebilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 28, 2007 Bildene er tatt fra RV 520 mellom Sauda og Røldal i dag. er vel ikke så lenge til den veien blir vinterstengt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 28, 2007 mitt bidrag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 29, 2007 Her er vinterbilen min sammen med den siste ervervelsen, en 83 coupe gt Det kom en del cm snø i natt gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 29, 2007 Bilen i dag tidelig:( Kommet mye snø gitt.. Bilen i kveld etter en vask og snø fjerning:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 29, 2007 Ok siste advarsel før prikker. Hold dere til topc og legg ut vinterbilder. Diskusjon tas i en annen tråd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 3, 2007 Gålå 2. desember Audi 90 q. Kom jammen mye snø gitt: Har laget en ny hemmelig "Hunday-variant" på bakspoileren..: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Desember 7, 2007 Her er mitt bidrag! Ikke så spektaktulært kanskje...!!!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Desember 9, 2007 Snødd "noe" på tynset også: to dager før: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Desember 16, 2007 Dagens bilde... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Desember 16, 2007 Ikke så mye snø i en garasje, nei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Januar 3, 2008 legger inn noen bilder av bilen til pappa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...