#26 Skrevet Januar 3, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Januar 3, 2008 Bilde av Allroaden i Januar 07 Og A3`n November 07 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Januar 3, 2008 Noen flere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Januar 3, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Januar 4, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Januar 6, 2008 min bil tatt 050108 i Asker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Januar 6, 2008 Tatt noen i det siste av min. Ligger jo i tråden min også men er vel ikke alle som leser der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Januar 7, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Januar 7, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Januar 7, 2008 Lite vinter da,men bilder har det blitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Januar 7, 2008 06.01.2008 i fjellet utfor Lyngdal: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Januar 7, 2008 04.01.08 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Januar 28, 2008 Ikke en fjert vinter å se her i Follo om dagen, her er et bilde av den gode siden til Passaten i morges... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Januar 29, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Januar 29, 2008 Snø har vi nok av i trøndelag, og slik stod min nesten frem til jul:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Januar 29, 2008 dagens. -ved Radioantenna/TV-tårnet i Harstad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Januar 31, 2008 Hyttetur i snøfokk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Februar 1, 2008 Her er bilder av to av mine Audier. Ikke akkurat mye som minner om skikkelig vinter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Februar 2, 2008 her er ett bilde av golfen i vinter sesongen, den ruller fortsatt på sommerdekk, siden snø er høyst usansynelig her på vestkysten.. dog regner det til tider ganske mye.. (og ja, jeg har fått p-pot! hehe) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Februar 2, 2008 Endelig snø og litt kulde, selvfølgelig nå når jeg snart skal på sjø'n igjen:o Er litt kjipe mobilbilder. Så er egentlig raud og gilde, ikkje rosa som på bildene:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Februar 2, 2008 Begge Golfene mine: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Februar 2, 2008 noen av min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Februar 3, 2008 Så på http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=110391 en gang for mye, samt litt for mye snakk om Funäsdalen, så endte opp med å måtte ta meg en tur på natta. Prøvde å slå det sammen med å få tatt et bra soloppgangsbilde, men det var bare å glemme pga det snødde hele veien til tuddal og forbi... og det merket jeg på bilen. Det ble til slutt litt vanskelig å se ut bakvinduet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Februar 3, 2008 Elendige mobilbilder, men får duge Golf og S2 S2`en S2`en inne i "varmen" igjen Så kjeda jeg meg littegranne etter jeg hadde vaska bilen:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Februar 4, 2008 En kald dag: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...