#51 Skrevet Februar 4, 2008 Lite bilde av bilen min i tja,sirkulære bevegelser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Februar 4, 2008 måtte ut i kulda for et vinterbilde ja:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Februar 10, 2008 Det er ikke så tøft bilde, men det er jo vinter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Februar 10, 2008 Ett stk Audi 80 og ett stk Audi S6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Februar 10, 2008 Veldig kald bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Februar 13, 2008 80'n min og Passaten til bror 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Februar 13, 2008 Som den har stått i 2 mnd'er.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Februar 15, 2008 Bilder jeg tok i kveld=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Februar 19, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Februar 19, 2008 Vinteren kom fort.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Mars 21, 2008 Kan legge ut noen bilder som ble tatt i dag, da vinteren plutselig kom for fullt igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Mars 21, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Mars 21, 2008 Tok et bilde nå nettopp.. Orket ikke gå ut, tok bilde i døra, og lukket fort igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Mars 21, 2008 snør her i Lyngdal også men ikke så ille som i arendal ser det ut som:) Rs2`n min og golfen til dama: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Mars 22, 2008 For et par dager siden la jeg inn et bilde i en tråd som het noe med vårbilder....men det ser ut som vintern kom tilbake gitt:p Takk og lov for quattro:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Mars 22, 2008 Våren har snudd bitte litt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Mars 22, 2008 da jeg kjørte fra jobb i morges kl 8 var det 16 minusgrader..... sommerhjulene ligger visst en stund til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Mars 23, 2008 Då vart det litt snø her på sunnmøre også. Idag kom det ca 30cm for første gang denne vinteren (kun vore meir enn 5cm snø engong tidligare). Ååånei, er vår no! Men trøster meg med at eg har 4motion då Men kjøpt meg Nikon D40 no og prøver meg litt fram, ganske fornøgd med resultatet Bilda er tatt igår og det meste av snøen kom idag. Så får prøve å ta nye i kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Mars 23, 2008 Då vart det litt snø her på sunnmøre også. Idag kom det ca 30cm for første gang denne vinteren (kun vore meir enn 5cm snø engong tidligare). Ååånei, er vår no! Men trøster meg med at eg har 4motion då Men kjøpt meg Nikon D40 no og prøver meg litt fram, ganske fornøgd med resultatet Bilda er tatt igår og det meste av snøen kom idag. Så får prøve å ta nye i kveld. Brukte du stativ? Bildene er knivskarpe jo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Mars 23, 2008 Brukte du stativ? Bildene er knivskarpe jo. Brukte stativ ja Prøvde dagen før å ta uten stativ og det vart mildt sagt elendig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Mars 23, 2008 Då vart det litt snø her på sunnmøre også. Idag kom det ca 30cm for første gang denne vinteren (kun vore meir enn 5cm snø engong tidligare). Ååånei, er vår no! Men trøster meg med at eg har 4motion då Men kjøpt meg Nikon D40 no og prøver meg litt fram, ganske fornøgd med resultatet Bilda er tatt igår og det meste av snøen kom idag. Så får prøve å ta nye i kveld. Hvilke instillinger hadde du på kamera? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Mars 24, 2008 Hvilke instillinger hadde du på kamera? Brennvidde: 55mm F-nummer: F/4 Eksponeringstid: 1,3s ISO: 800 Sto på nattportrett programmet på kamera med avslått blitz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Mars 24, 2008 Da har solen begynt tatt bort den deilige snøen her også., Men for noen flotte måneder vi har hatt det: rolleyes Håper fortsatt på at det skal komme noen kalde netter til, men man vet jo aldri så derfor tok jeg de siste vinterbildene av bilen nå i dag:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Mars 24, 2008 Ble vinter igjen her gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Mars 24, 2008 så fortvilande vær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...