#76 Skrevet Mars 26, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Mars 26, 2008 Touranen for 2 dager siden.. Ble jo fader meg vinter igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Mars 26, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Mars 27, 2008 Pent bilde! Bare fjerna blitsen så.... Noen som har vinterhjula på enda i det minste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Mars 28, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Mars 28, 2008 Får vel bidra med et kjapt bilde jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Mars 31, 2008 Jeg hadde visst ikke tatt de siste vinterbildene alikevel:p Oppdaget en diiiiger snøhaug på jobbn i dag Og jeg måtte bare kjøre opp den: haha : 7-8 måneder til snøen kommer tilbake: gråter : © Arnstein Sperstad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet April 3, 2008 Kommet en del snø på par daga og vind i tillegg. Dagens trim Mye bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet April 8, 2008 Fra påska. Quattro og vinterveier, doble sperrer og left foot braking 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet April 8, 2008 Slik så det ut under et besøk i Kristiansand i påsken.... Da var det bare å la quattro`en jobbe og leke seg: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet April 8, 2008 Her er et par bilder av vinterbilen; 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet April 8, 2008 Stod sånn i vinter jeg quattro'n hverken jobba eller lekte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet April 10, 2008 Dette ble tatt i dag med dårlig mobil kamera , varmt i Trøndelagen ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet April 12, 2008 Våknet opp med snø i dag tidlig. 17" sommerhjul med 214/45 sommergummi er ikke det beste på snø og is! Var litt småforsiktig på vei til jobb kan du si:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet April 12, 2008 Her er et par bilder av vinterbilen; Fy f...... så grom vogn! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet September 25, 2008 Nå er det like før snøen faller igjen! Kanskje alt gjort det noen steder`? Tar opp igjen denne tråden nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet September 25, 2008 Gler meg til snøen igjen alltså kommer med bilder nbår snøen legger seg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet September 26, 2008 (endret) Vinterbilder av min Audi 200 10V turbo quattro på en fin januardag Angrer på at jeg solgt den og.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet September 26, 2008 Og et bilde av 90q 20V ute i sørpa etter prøvetur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet Oktober 8, 2008 Sigdal januar 07.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet Oktober 8, 2008 Mer fra Sigdal...både 200en og 2,7t i fri utfoldelse! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet Oktober 8, 2008 Sigdal.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet November 20, 2008 da vart de vinter i romsdalen også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet November 20, 2008 Riktignok fra i fjor, men det er visst en som har vært ute og leika seg i snøen: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet November 27, 2008 var ute å testa 90'n for en liten tid tilbake, men var litt mye hardt snø der jeg kjørte så datt igjennom. Så 90'n som er litt vell lav, ble hengende oppfra fast bakke:P så måtte ha litt assistanse så slik er det: litt flaut å se en quattro slik, men det får gå og det ble en vask etter noen timer med kjøring, for å få ut igjen det meste av snøen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...