#1 Skrevet November 10, 2007 Er det mulig med 9"x16" felger på golf 1?? Felgene er med ET-15.... Takker for svar.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 10, 2007 Er det mulig med 9"x16" felger på golf 1??Felgene er med ET-15.... Takker for svar.... Ikke uten kraftig bredding vertfall eg har 8x14 et20 å de stikker ett stykke utfor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 10, 2007 Så det blir vanskelig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 11, 2007 Er vel dumt av meg å kjøpe disse felgene da? Skulle få de relativt billig. Borbet 9"x16" Et 15 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 11, 2007 de går sikkert på bare passe på å ikke senke bilen å svinge for mye=) men tror det blir i største laget gitt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 11, 2007 er nok ganske mye enklere med 8-16 med 195/40. Harald Soia hadde vel 9-16 ET 25 på sin cab med 215/35, men jeg synes ikke det så veldig bra ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 11, 2007 er nok ganske mye enklere med 8-16 med 195/40. Harald Soia hadde vel 9-16 ET 25 på sin cab med 215/35, men jeg synes ikke det så veldig bra ut vet ikke størelsen på porsche hjula han har på golfen nå, men der så har kuttet ut deler av skjermen, bak cliperkittet, for å få der til å funke=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 11, 2007 alt er mulig, men du kommer til å måtte ødlegge det som er av sjermbuer bruker du gti breddere å kjempe strekk så er det nok mulig, men det kommer til å bli felger med g1 PÅ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 11, 2007 Tusen takk for svar gutter... Ble usikker på hva jeg skal gjøre, har jæ.... lyst på de felgene.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 11, 2007 Tusen takk for svar gutter... Ble usikker på hva jeg skal gjøre, har jæ.... lyst på de felgene.... bare kjøpe det, men ville aldri putet så store felger på en g1=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...