#76 Skrevet April 17, 2008 Ahh,har lyst på justerbart jeg og nå kjenner jeg: smil : Lekkert: rock : Jeg må helt ærlig si at jeg er strålende fornøyd med hvordan bilen har blitt siden jeg kjøpte den Å det er ikke mye som skal til.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet April 18, 2008 På tide med noen bilder av min bil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Mai 3, 2008 Nysenket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Mai 3, 2008 Flott bil Hans Petter: rock : det gjorde seg virkelig med senk og felger. Har du planer om å lakke ned på sikt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Mai 3, 2008 Jada, lakken ble handlet inn i fjor faktisk. Tenkte å prøve meg selv, men venter på litt varmere vær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Mai 9, 2008 På tide med noen bilder av min bil... Nydelig! Denne er blå sant? hehe.. Har tenkt på å kjøpe samme baklyktene, og ble bare mer bestemt nå Kjøpt sånn sota sak som er rundt skiltet og du eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Mai 10, 2008 BIlen min er ikke blå, den er svart metallic. Hva da "sota sak rundt skiltet"? Her er det lakkering som gjelder... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Mai 10, 2008 Ok. Oppklarende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Juni 22, 2008 Ny biln;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet September 11, 2008 Får vise denne da min ikkje er allverden og se til enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet September 12, 2008 Synes det blir LITT mye hønsenetting på denne fangeren. Hjula kunne vært en tomme større og kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet September 13, 2008 Min som eg føler begynner og bli litt rett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet September 13, 2008 Min som eg føler begynner og bli litt rett. Kul bil. denne vil eg gjerne se bedre bilder av vis mulig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet September 13, 2008 Et par bilder av fattern's vinterbil. 2,8 V6 Quattro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet November 12, 2008 Kul bil. denne vil eg gjerne se bedre bilder av vis mulig Ligger noen i tråden min også. men: 19" ser faktisk litt for lite ut på A6. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet November 12, 2008 Lasse, hvor er felgene kjøpt? En kompis som er på utkikk etter tilsvarende hjul.. Forøvrig en skikkelig feit A6 du har! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet November 12, 2008 Lasse, hvor er felgene kjøpt? En kompis som er på utkikk etter tilsvarende hjul..Forøvrig en skikkelig feit A6 du har! Vis det er meg og min bil du tenker på så vet eg ikke hvor felgene er kjøpt desverre. Eg kjøpte de brukt på Finn.no. Men de er å få i replica Har sett de i div kataloger. ligger nye på ca 3800 pr felg i 9x20 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet November 12, 2008 19" ser faktisk litt for lite ut på A6. Sort svelger mye. Bilen din er jo blå, så den hadde sett 30 ganger bedre med sølv senter, etter min mening! Du har jo riktig senk Lasse's er perfekt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet November 14, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet November 14, 2008 Min gamle... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet November 14, 2008 Her kommer noen av min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet November 15, 2008 Litt mer og bedre av min. måtte justere noen av bildene litt fordi de var litt lyse Edit: hvorfor blir bildene så store? Sykt pen bil! En av de bedre her inne! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet November 15, 2008 Sykt pen bil! En av de bedre her inne! Takk for det :)i grunn veldig overaskende med tanke på kvaliteten på bilene som er lagt ut her i tråden. har solgt felgene nå da så må vel kansje snart legge ut noen bilder av bilen med de nye felgene. Pøs på med bilder de som har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet November 16, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet November 16, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...