#1 Skrevet November 10, 2007 Finner ikke noe bildetråd av a6er så vis noen sitter på bilder av fine a6er med senk å store felger enten egne eller andres biler hadde det vert kjekt å fått litt inspirasjon, spesielt siden eg akurat har kjøpt meg a6 selv Legg gjerne ut bra linker til bilder fra andre forum e.l edit: Litt spørsmål,svar og komentarer må gå, men ikke for mye siden det i utgangspunktet er ein bildetråd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 10, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 10, 2007 Rått! de felgene er så konge 9,5x20? vis du har flere i forkjellige vinkler så bare legg ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 10, 2007 9.5x20 ja.. Ta en titt på prosjekt tråden i signaturen min, ligger noe bilder der innimellom.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 10, 2007 Siden jeg har samme bilen selv, så føler jeg med deg. Min er høy som en Allroad, så jeg skal ikke poste bilde av min egen bil, men her er noen fra forums.fourtitude.com. Denne har H&R fjærer, felgene er 8x19 og 9x19 iForged Seneka Luftfjæring og 20" Brabus Luft og 17" Keskin (Denne er fra Finland) 8.5x19 Lamborghini felger (ikke replica, 4 front-felger!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 10, 2007 Noen flere bilder... Ukjent senk, Audi 18" felger 19" Hartmann RS4 DTM Diverse biler med ukjent (for meg) hjul/senk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 10, 2007 I A6-forumet på Fourtitude.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 10, 2007 Noen som vet om hvor man får tak i de lambo felgene i replica og hvor mye man må ut med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 10, 2007 Lasse, du får fleske til med BBS Le Mans felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 10, 2007 Lasse, du får fleske til med BBS Le Mans felger Ja petter var det eg skulle gjort, men den økonomien får holde med mercedesfelger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 11, 2007 Alt funke med nok senk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 11, 2007 http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=6557 Her er min A6. Skjedd en del siden disse bildene er tatt: Ny lakk. Riktignok samme farge, men nå ser den pen ut. S6 lister, har RS6 sideskjørt fra Dietrich liggende, men de passa overhode ikke. Så det prosjektet ble avlyst. Og nå har den fått på seg vinterfelgene 17" RS4 med Michellin X-ice North. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 11, 2007 Luftfjæring og 20" Brabus Sikker på att disse ikke er større enn 20? såg så store ut synst eg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 11, 2007 Sikker på att disse ikke er større enn 20? såg så store ut synst eg? Sakset fra denne tråden: What size wheels you running? 20x8.5" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 11, 2007 Sakset fra denne tråden: Oii javel så de var 20" nå ble eg litt usikker ,har selv kjøpt Brabus monoblock IV replica 9X20 men lurer nå på om de blir for store rett og slett Flott du la ved linken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 13, 2007 Her er noen bilder av bilen min med 19" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 13, 2007 Photoshop av bilen min hvordan jeg håper den blir til våren Felger og justerbart er kjøpt. Soting skjer når temperaturen ute blir litt bedre mot våren. Hva tror folket ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 13, 2007 8,5 X 19" Superstar felger, 40mm senk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 13, 2007 Hellakkert ned og tona ruter til våren, så er'n i mål 8,5x19 RH AH 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 28, 2007 Lagt ned litt jobb her .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 28, 2007 rear end ... http://cgi.ebay.de/Audi-a6-4B-Avant-3-0-s6-rs6-Vw-golf-gti-vr6-16v_W0QQitemZ270190968959QQihZ017QQcategoryZ9835QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Desember 1, 2007 Den siste der var litt spesiell Bare legg ut flere bilder vis dere sitter på noen:) her er bilder av min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Desember 2, 2007 Min sin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Desember 4, 2007 Fra en tysk side ... kunne hatt litt mer bakkekontakt men .. 20" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Desember 4, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...