#26 Skrevet Desember 4, 2007 Her er min sin. Sportsunderstell og RS4 II Har i senere tid satt på RS6 speil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Desember 4, 2007 Mye flotte biler i klubben:), forsett å legg ut bilder av egne eller andres biler. sikkert flere enn meg som trenger innspirasjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Desember 4, 2007 Oii javel så de var 20" nå ble eg litt usikker ,har selv kjøpt Brabus monoblock IV replica 9X20 men lurer nå på om de blir for store rett og slett Flott du la ved linken Tøffe felger: rock : Hvor kjøpte du og hvor mye måtte du ut med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Desember 4, 2007 Dag Øyvind Takk:) eg kjøpte felgene brukt på finn.no ga 5000kr uten dekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Desember 5, 2007 Dag Øyvind Takk:) eg kjøpte felgene brukt på finn.no ga 5000kr uten dekk Er det bilen din i avataren din? I tilfelle, megakult! Flere bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Desember 5, 2007 Her er min 98 A6 2.8Q med kompressor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Desember 5, 2007 Da var geweinde montert på min A6 1.8TQ. Får sommerdekka imorgen håper jeg. Så da blir det tilpassing av geweinde til dem i helgen tenker jeg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Desember 5, 2007 Er det slik bil-slang og omtale justerbart senkesett som gewinde ? Eller er det jeg som er ute å kjører her nå ? Gewinde betyr gjenger såvidt meg bekjent.. Er det derfor at dette har blitt en slik trendy oversettelse ? at det er gjenger på justerbare senkesett ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Desember 5, 2007 min:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Desember 5, 2007 Steffen sinsykt rå bil du har fått deg. Har du flere bilder? Eg skal ordne noen flere å bedre bilder av min og før eg legger på til vinterdekk Kjør på med bilder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Desember 5, 2007 Er det slik bil-slang og omtale justerbart senkesett som gewinde ? Eller er det jeg som er ute å kjører her nå ?Gewinde betyr gjenger såvidt meg bekjent.. Er det derfor at dette har blitt en slik trendy oversettelse ? at det er gjenger på justerbare senkesett ? Geweinde = justerbart understell. Som da veldig enkelt fungerer at det er gjenger på demperen som du flytter bunnpunktet på fjæra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Desember 5, 2007 Trendy.. Mistenkte at det var justerbart understell som mentes ja - Hadde bare ikke hørt den snedige oversettelsen av gewinde før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Desember 5, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Desember 5, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Desember 5, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Desember 5, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Desember 5, 2007 Ble jo en liten rekke med bilder:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Desember 5, 2007 Er ikke lov å kjøre inn der på tunevannet vel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Desember 5, 2007 hehe, er ikke jge som har tatt bildene.. er forige eier:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Desember 5, 2007 Min gamle:Hadde den 04-05 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Desember 6, 2007 Min gamle:Hadde den 04-05 Pen brakke! Vet du ET på felgene på bildet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Desember 6, 2007 Min 02 A6. Er kommet på S6-griller og M5-list på luka etter bildene ble tatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Desember 6, 2007 Pen brakke! Vet du ET på felgene på bildet? Felgene var 9,5x19 ET35 med 15mm spacere-dvs ET20 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Desember 6, 2007 Felgene var 9,5x19 ET35 med 15mm spacere-dvs ET20 Jøss, gikk dette bra uten å subbe osv altså? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Desember 6, 2007 2001 A6 1.8 T.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...