#51 Skrevet Desember 6, 2007 Jøss, gikk dette bra uten å subbe osv altså? Vel og merke valset til det ytterste;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Desember 7, 2007 Kent Roar hvor fikk du kjøpt de nedre dørlistene og ca pris vis du husker har lurt på å kjøpe sånne selv siden de orginale i gummi ikke sitter så godt som de burde. Er det muligt å få de i plast?. Hadde tenkt å lakke de ser du. Var virkelig flott den gamle bilen din De som sitter/satt på gamlebilen min var orginale allroadlister i børsta alu.Kosta ca 10.000kr den gang. Mener du kan få tak i sånne på http://www.quattroco.com til omtrent halve prisen.Er vel også mulig å få de i plast;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Desember 8, 2007 Da var sommerdekkene kommet. Og dette måtte selfølgelig prøves. sommerdekk : Federal 595 235\40 18" 8.5.18" ET35 Ble ikke lange prøveturen idag. KOm til den lille bakken forran bilen. 1 meter opp så subba det som bare det. Så her må det nok valses.... Skal også forøvrig senkes ca halv cm til bak.... noen meninger ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Desember 8, 2007 Oiisann! her kan du nok bare glømma å svinga ja vertfall vis det er humper i veien synd du ikke tok 225 dekk det hadde nok hjelpt mye her, men lykke til tøff bil tøffe felger Ville nok hjulpet noe, men ikke mer enn 0.5cm. til hjulbuen ute. Som Torstein sa, jeg kunne valgt ett dekk som var smalere fra produsent. Federal er vistnok litt breie sider på dekka. Men Falken 451 er smalere. Så med eksempelvis falken 451 og 225 ville det muliggens gått klar så vidt. Men nå blire og valse litt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Desember 9, 2007 Dette er en bildtråd! Vennligst legg diskusjoner og problemer i ny tråd evt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Mars 27, 2008 Her er min med 8,5x19 ABT Sportsline felger, bilen blir senket med H&R justerbart i neste uke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet April 5, 2008 Ingen som sitter på flere bilder: klø : Egne eller andres biler? Ble bra de felgene Jone skal bli spennende å se bilde etter du har fått på senken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet April 5, 2008 Ikke særlig senka og ikke særlig store felger, men det var det jo egentlig få som hadde her. http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=6782 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet April 6, 2008 Gullfelga ble ikke sommerfelger likevell... Ligger i garasjen.... Nye ble kjøpt Zito 8.5x19" ET35 nankang 215/35 dekk Veldig fornøyd med felgvalget. Venter bare på frontfanger så blir det litt mer lakk her og der... Veldig mye pene A6èr i klubben asså ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet April 6, 2008 Litt mer og bedre av min. måtte justere noen av bildene litt fordi de var litt lyse Edit: hvorfor blir bildene så store? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet April 6, 2008 Litt mer og bedre av min. måtte justere noen av bildene litt fordi de var litt lyse Pent!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet April 6, 2008 Fra VWVortex 01' A6 4.2, 6spd conversion, 19x8.5" gallardo rims, 265/35 tires, H&R springs, custom headlights, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet April 6, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet April 6, 2008 Litt mer og bedre av min. måtte justere noen av bildene litt fordi de var litt lyse Utrolig pen bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet April 9, 2008 2002 Audi A6 1.8TS Nå er min delvis opplakkert og påsatt S6-dørlister og en liten list på luka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet April 10, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet April 10, 2008 Ikke veldig ulik min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet April 10, 2008 Ikke veldig ulik min Tja Er en del forskjell. Min: blanke rails, mørke baklykter, likt soting av sideruter + RS6 baklukespoiler :-) Et bedre bilde av min.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet April 10, 2008 Tja Er en del forskjell. Min: blanke rails, mørke baklykter, likt soting av sideruter + RS6 baklukespoiler :-) Var da fælt til småpirk da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet April 10, 2008 Mange fine bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet April 16, 2008 Her er to nye av min etter senk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet April 17, 2008 Her er to nye av min etter senk Lekkert Hvor er bildene tatt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet April 17, 2008 Lekkert Hvor er bildene tatt? x 2! Hvor mye er bilen senka nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet April 17, 2008 Lekkert Hvor er bildene tatt? x 2! Hvor mye er bilen senka nå? Takker,bildene er tatt midt i Stavanger sentrum....De har bygd noen nye blokker borte i Øvre Holmegate?? Hvor mye bilen er senka,det vet jeg sannelig ikke,men det er mye igjen på gjengene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet April 17, 2008 Ahh,har lyst på justerbart jeg og nå kjenner jeg: smil : Lekkert: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...