#101 Skrevet November 16, 2008 Fin! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet November 16, 2008 Bilder av gamlebilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Desember 6, 2008 Porr! Noen som vet hva hjula heter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Desember 6, 2008 Kahn tenker jeg... Dyre greier! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Desember 6, 2008 Disse to er bevis på meget godt karosseriarbeid Eieren bør være kjent for de fleste her inne.. Og den nye bilen: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Januar 2, 2009 Noen fine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet Januar 2, 2009 dietrich-autostyle.de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet Januar 2, 2009 legger ut for rune jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet Januar 2, 2009 4b`en min rett før jeg solgte den..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet Januar 2, 2009 legger ut for rune jeg! hehehe, takk Savner sommeren når jeg ser slike bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet Januar 2, 2009 hehehe, takk Savner sommeren når jeg ser slike bilder. sjææææl ass! faen`s vinter dritt! gleder meg til sommer å 20" å blodsenk gire på luft jeg ass! er det vannskelig å montere? eller lønner det seg å gjøre det hos firmaer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet Januar 2, 2009 Min gamle. Legger den ut her kun pga. fargen, tviler på den er til særlig inspirasjon:p Og med vinterhjul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet Januar 2, 2009 Min gamle. Legger den ut her kun pga. fargen, tviler på den er til særlig inspirasjon:p Pen bil Brage Fankern ikke mange her inne med den fargen! Var bilen trimma hos Dahlback eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet Januar 2, 2009 Min gamle... Denne går i Skien nå..... Håper ny eier er like flink til å prioritere bilhold som deg Petter. Bilen din var jo kanonstrøken..... Kristian. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet Januar 4, 2009 Porr! Noen som vet hva hjula heter? Dette er Kahn RS-C; http://www.kahndesign.com/automotive/kahnwheels/flash/rs-c/2.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet Juli 5, 2009 Min a6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet Juli 10, 2009 (endret) Noen fine Noen som vet hva de felgene som sitter på den sølv a6en øverst på denne siden som petter har lagt ut heter? Hvis du har orginal bildet petter, hadde det hvert gull om du kunne sendt det på mail til meg. Kankje jeg får zoomet inn og sett:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet Juli 10, 2009 Noen som vet hva de felgene som sitter på den sølv a6en øverst på denne siden som petter har lagt ut heter? Hvis du har orginal bildet petter, hadde det hvert gull om du kunne sendt det på mail til meg. Kankje jeg får zoomet inn og sett:) Tror det er Petrol Mahal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet Juli 24, 2009 Istede for å åpne ny tråd spør jeg heller her. Skal til innkjøp av A6 på Mandag, og lurer på hva som er den ultimate felgbredden og ET for å få hjula helt ut i hjulbuen? Samt dekkbredde..Tenker da på 18-19" felger. Skal senkes så mye som det overhode går an.. Dette er en BILDEtråd. Gå til dekk og felg og søk på A6 4B eller prøv denne http://forum.vwaudi-club.no/search.php?searchid=6988996 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet Juli 30, 2009 Noen av min gamle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet Mai 26, 2010 (endret) Flere som har håra opp 4B'en sin som kan være til inspirasjon? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet Mai 26, 2010 Tviler vel på om det er noen inspirasjon.. Men dette er da min, med helt normale kjedelige felger og litt senk.. Med ettermarkedslykter Her sammen med en kompis av meg. Og jeg har heldigvis slikt interiør. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet Mai 27, 2010 Min ble akkurat "ferdig" til jeg skulle selge den.. Ikke akkurat noe salgsmessig genialt, da jeg ikke får noe igjen for det.. Anyways, her ligger bildene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet Oktober 9, 2010 Poster noen jeg også. Mulig noen av de ligger her fra før, da jeg har hentet de fra diverse andre forum. Er veldig svar for S6 så det er med noen av de også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet Oktober 9, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...