#1 Skrevet November 11, 2007 Hei! I går vile ikkje førerdøra opp på bilen, passat 99, sentrallåsen går som normalt, "tappen" går opp, men håndtaka inne eller ute bare virker ikkje....Kjørte bare ut dagen i går med det slik-klatra inn på passasjersida: flau : så noen timer seinere nå vi skulle heim så virka ikkje instrumentlysa inni bilen når eg vreid over på langlys.....alle små lys i dørbrytere osv var vekke.... Kan desse feila henge sammen? Får ikkje døra opp-så eg får ikkje sjekka sikringer..... Jævli smart patent... Låsen er skiftet på verksted tidligere i år. Noen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 11, 2007 Hei! I går vile ikkje førerdøra opp på bilen, passat 99, sentrallåsen går som normalt, "tappen" går opp, men håndtaka inne eller ute bare virker ikkje....Kjørte bare ut dagen i går med det slik-klatra inn på passasjersida: flau : så noen timer seinere nå vi skulle heim så virka ikkje instrumentlysa inni bilen når eg vreid over på langlys.....alle små lys i dørbrytere osv var vekke.... Kan desse feila henge sammen? Får ikkje døra opp-så eg får ikkje sjekka sikringer..... Jævli smart patent... Låsen er skiftet på verksted tidligere i år. Noen tips? hvorfor ble låsen skiftet? høres ut som detter er en reklamasjon på den jobben de gjorde da de byttet låsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 11, 2007 hvorfor ble låsen skiftet? høres ut som detter er en reklamasjon på den jobben de gjorde da de byttet låsen Veit ikkje heilt detaljert, Var noko med att sentrallåsen blei styrt av delen i førerdøra....kjøpte bilen bare 1mnd siden... Kom nett på....ehhh- har ikkje prøvd nøkkelen, bare fjernkontrollen. Skal ut å prøve straks, men det kan da sikkert ikkje bety noko forskjell.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 11, 2007 Vert ute å prvd med nøkkel, virke ikkje bedre, tok ned vindu og lyste nedi ...kan sjå ut som ein wire er slakk/slittnet nedi der...er det wire inni døra eller bare ser det slik ut? Skal prøve med en streng å dirke opp fra vindussprekka..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 11, 2007 fått opp døra nå. Dirka ned vinduet med streng. Er en liten wire fra håndtaket utv som har hoppa av, og så stod staget den er festet i slik att låsen sikkert trodde att håndtaket var holdt ute, og då åpnes jo ikkje døra....Må nok smøres bedre. Nå må eg vel demontere trekket for å få på igjenn wiren.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 11, 2007 Ville bare hilse os si att da var døra fikset. Var bare hoppet av den små wiren fra håndtaket. Var mye jobb bare for å få hukket den innpå igjenn:) Instrumentlys som nevnt over i tråden er eit anna problem ser eg nå, så det laga eg ny tråd på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...