Mulig å få tak i 11x17" BBS RS 5x112?

Anbefalte innlegg

Hvordan er det å få borret 5x100 om til 5x112?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det å få borret 5x100 om til 5x112?

Går det ikke å få laget en boltsirkel adapter som er 5x112>5x100 a ?

Finnes jo andre veien, så burde gå an motsatt da, eller : klø :

Evt. er det bare så enkelt som å snu de, hvis de ikke har senter som er uthevet ?!?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da vel vel ET bli helt på tryne?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet faktisk nå om et sett BBS RS i 17 ( usikker på ET og bredde ) MEN det er 5x100, hvis det skulle være av intresse !

Dersom det er BBS RS med 5x100 så er de 99% sikkert 7,5x17 ET35 og org levert til Corrado om jeg ikke husker feil. Egentlig ganske skjeldne felger her til lands med 5x1000, historisk sett har det vært adskillig enklere å få tak i med 5x112. Men er de gunstig priset så kan du borre de om til 5x112 men det koster fort ett par tusen det også da det er litt arbeid, men du bør sjekke opp om det virkelig går.. jeg skulle gjør det med noen som hadde 4x108 og få de 4x100 det gikk ikke, men det pleier å gå andre vegen. Men du sliter uansett pga innrepsset dersom du skal ha 10 eller 11x17.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel en som kaller seg felgenman i tyskland som holder på med mye slike felger. Tror hjemmesiden hans er felgeman.de

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snaut! Må ringe han i morgen jeg! :o Skjeberg er ikke alt for langt herrifra heller! :o

Hva skjedde med disse da? Syns du kan kjøpe de, gå lei av de, og selge de til meg for samme pris igjen til sommeren! ;) Jeg trenger nemlig tid til å overbevise dama om at det ER fete felger! :D: rock : Hadde jeg fått aksept for de hjula på familievogna nå, hadde jeg kjøpt de tvert!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har 2 bbs rs felger i 8/17 . som jeg kan selge om jeg for et greit bud. en felg er pussa opp med svart senter. det ligger et bilde av felgen på en gamel salgs tråd fra meg.;)

mvh lars erik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.