#1 Skrevet November 11, 2007 Er det noen som kjører Steinkjær - Trondheim i nærmeste framtid og kunne tenke seg å ta med en liten ting fra Biltema på Steinkjær? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 11, 2007 Fattern kjører idag, men det hjelper kanskje ikke stort da det er søndag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 11, 2007 beklager at jeg ikke har svart på pm enda. har glemt det. jeg kan stikke innom biltema i morgen, skal vel også forbi trondheim iløpet av uka også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 11, 2007 Fattern kjører idag, men det hjelper kanskje ikke stort da det er søndag? Pokkers søndager altså, ødelegger alt:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 11, 2007 beklager at jeg ikke har svart på pm enda. har glemt det. jeg kan stikke innom biltema i morgen, skal vel også forbi trondheim iløpet av uka også Kjempegreier! Som Kenneth allerede har sagt så blir det gitt et lite bidrag til ølkassa for bryderiet;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 11, 2007 Ser ut som det ordner seg. Om ikke skal jeg oppover i morgen tidlig og tilbake i morgen ettermiddag eller på tirsdag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 12, 2007 Da er dette i boks! Tråden kan stenges. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...