#1 Skrevet November 11, 2007 Hei. Dette er sikkert et dumt spørsmål, men jeg lar det stå til: Det er tre grønne og en gul fargeklatt på spiralfjærene foran på min A6 som jeg er litt nysgjerrig på. Noen som vet hva det betyr / hvorfor? Tidligere eier påstod at bakkeklaring er litt høyere på bilen men ut fra kodene som følger bilen ser det ut som om det er standardutførelse. Tenkte det var greit å vite i tilfelle feks støtdempere ikke er standard.. Noen som har tips ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 11, 2007 I ETKA fremgår hvilke fargekoder det er på fjærene. På A6 95 mod er det feks ulike fjærer avhengig av om bilen har manuell, automat, eller automat og klima. Og selvfølgelig om den har sportsunderstell eller ikke. På sportsunderstell har den ene fjæra en gul og en orange, den neste en gul og to orange mens den tredje har en gul og tre orange. For å vite hvilke fjærer du har må man vite årsmodell og sjekke i ETKA. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 11, 2007 I ETKA fremgår hvilke fargekoder det er på fjærene. På A6 95 mod er det feks ulike fjærer avhengig av om bilen har manuell, automat, eller automat og klima. Og selvfølgelig om den har sportsunderstell eller ikke. På sportsunderstell har den ene fjæra en gul og en orange, den neste en gul og to orange mens den tredje har en gul og tre orange. For å vite hvilke fjærer du har må man vite årsmodell og sjekke i ETKA. Takk for tips! Har ikke ETKA men etter å ha googlet litt fant jeg at jeg kunne prøve VAGCAT og der fant jeg en del koder men ikke de jeg har (en gul og tre grønne). Jeg har en 1995 A6 Avant 2.5 tdi med AAT motor, automat og klima.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 11, 2007 Alle 95 mod A6 har EN gul og og variabelt antall (1-3) med ulike farger. 2,5 tdi bilene, har en gul og en elller to grønne. Finner ingen med tre grønne....... En grønn er manuell kasse. To grønne er klimaanlegg/manuell eller automat. PÅ 96 modellen derimot står din fargekombinasjon og det er automat og klima. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...