Kva funksjon har denne i motor?

Anbefalte innlegg

Kva gjer dette T-leddet i gummi som er kopla på bakkant på motor og går inn på røyr som går fram på venstre side? Denne sprukken på min. Har ikkje merka noko, motor går fint både på tomgang og under køyring.

CIMG2730.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det skulle vell vere veivhusventilasjon eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nokon som har delenummer? Så går det litt fortare når eg skal av å handle :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då er T-leddet skrudd av. Det viste seg ganske fort at dette var TOTALT morkent, og konsistensen på midten av leddet var som tyggis. Skulle tru det var mykje eldre enn berre 5år, nermare 20. (Delenummer er forresten 06B 103 221 A.)

Så eit spørsmål til slutt, er det trykk på dette her?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt trykk blir det vel,men ikke mye!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekka den andre enden på veivhusventilasjon i forbindelse med at eg måtte skifte parklyspæra. Når eg skrudde av slangen som går inn på denne ventilen,

IMG_0680.JPG

så kom de masse vatn ut : eek :: bh :

Kan nokon forklare korleis det kan skje? Og kvifor har ikkje det blitt sugd inn av turboen? Er det ikkje meininga at det skal vere vackum her? Denne ventilen kan eg blåse igjennom begge veier, er det normalt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Det er nok ikke rent vann, men en blanding av bensin- og olje. (Helt normalt at det renner ut når du snur og vender litt på ventilen når du holder den i hånden). Det er ikke vacuum i disse slangene, det er bare en ventilasjonskrets.

Jeg kan også blåse rett igjennom min ventil, har stusset litt på dette..

Vet at andre her på forumet har spurt om den skal være åpen begge veier, men kan ikke huske at noen har svart på dette..

Noen som vet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.