#1 Skrevet November 11, 2007 heisann! trenger nye gulv matter til a4en nu! hvor får jeg kjøpt noen fine sånne henn? mvh anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 11, 2007 En finner alt på ebay: http://search.ebay.com/search/search.dll?sofocus=unknown&sbrftog=1&catref=C6&from=R10&_trksid=m37&satitle=carpets+floor+audi&sacat=-1%26catref%3DC6&fmmk=&fmmd=&fylo=&fyhi=&mppfqy=carpets+floor+audi&sargn=-1%26saslc%3D2&sadis=200&fpos=ZIP%2FPostal&sabfmts=1&saobfmts=insif&ftrt=1&ftrv=1&saprclo=&saprchi=&fsop=1%26fsoo%3D1&coaction=compare&copagenum=1&coentrypage=search 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 11, 2007 Kjøpte nye "vintermatter" til min bil nå, fra BilXtra. Rensi heter de, og de er av gummi og har skikkelig kant så du slipper å få vann i dørken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 11, 2007 Kjøpte to nye stoffmatter til min A6 hos Audi-forhandleren, kostet bare kloss på 600 for de to foran... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...