Anbefalte innlegg

:confused:

Har en passat 1999 1.8T

Starta som vanlig og skulle kjøre i mørket i går, vrei over bryteren for å få på langlys, og da kom det ikkje noko lys inv i bilen. Alle de små røde i dørene bak/framme/instrument osv ...alle er borte: klø :

Ellers virker langlys og allt anna som normalt+det blå i instrumentet. Taklys og de lysene under dørene virker.

Alle sikringer er ok.

Ligger det noen andre sikringer enn innom døra? Noe rele?

Noen tips? Er veldig mørkt å kjøre nå....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen tips noen?

Tenkte ut å kikke litt til på det straks.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper det er selve lysbryteren din som er defekt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hatt allt fra hverandre nå uten hell. Så eg gav opp, fiksa litt på eit spjeld/ventil-sak som var litt skadet, og så skulle eg slå av bilen å gå inn. Da virka instrumentlyset plutselig igjenn.....: klø ::)

Er hovedbryteren du tenker på rekner eg med, skal sjekke den først neste gang....rekner med det forsvinner igjenn siden eg ikkje har reparert noko.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg og har det problemet, hos meg forsvant først alle dei røde rundtom å så for lysa i varmapparatet, noen som veit kva det kan vere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har eg funnet feilen!! Ikkje heilt i detalj da- men...

ALLE instrumentlys kommer og går når eg tar oppav ASKEBEGERET.....: eek :

Dunket og rakslet litt med det, og nå er lysa stabile igjenn.

Eg venter med videre feilsøking til feilen dukker opp igjenn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.