#1 Skrevet November 11, 2007 Har kommet over en splitter ny topp til en Golf 2 GTi 16V,komplett i eske. Hva er verdien på en slik og hva kostet den ny i sin tid? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 11, 2007 Min delekatalog antyder ca 1400 Euro, dette tallet kan man godt gange med 10 og litt til for å få dagens pris... Dvs minst 15.000 hos en VW-forhandler i dag. Denne prisen er inkl. depositum da, siden denne toppen bare leveres som byttedel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 12, 2007 Det finnes et godt utvalg av ettermarkedstopper fra den spanske produskenten AMC, mulig også til denne ? Tror veiledende pris på en topp til 1,6TD var ca 7.000 for et par år siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 12, 2007 Fikk tak i en ny 20v 5'er topp for en tid tilbake. Han jeg kjøpte den av pratet om 24000 for den da han fikk tak i den. Denne toppen skulle egentlig kastest under en oppryddning på ett delelager.. Vet ikke hva denne toppen kan være verd jeg, men er ikke ofte man kommer over slikt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 12, 2007 Verdi er vel mere bestemt av etterspørsel, enn pris i katalog, og jeg tviler på at noen vil betale over 5000,- kroner for den delen med tanke på at det begynner og bli ganske mange komplette motorer i markedet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 12, 2007 Greit å vite siden selger ikke vet helt hvor prisen skal ligge... Er jo greit å ha liggende hvis en skulle bygge seg en Golf 2 GTi 16V engang... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 12, 2007 er vel mer reelt å se på hva en syrevasket, nyhona og planet topp kommer på... altså innkjøp og prepping til tilnærmet nystand! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 12, 2007 Du får ny pirat topp til 8000kr, ny orginal fra VW kommer nok på rundt 15000 vill jeg tro. men pga at det finnes så mye komplette topper og motorer på markedet, så er vel verdien rundt 5000-8000kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...