#1 Skrevet November 11, 2007 Den store vifta på bilen min går hele tiden!! Hva kan det komme av? Hvordan kan jeg feilsøke? hvor mange sensorer å sånn er det på a4en? termostat er ny. Takker for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 14, 2007 Hei alle A4 B5 mennesker!!! Den starter også å gå når jeg kaldstarter bilen.. det er vel ikke normalt? Hjelp!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 14, 2007 Hadde samme på min audi cab. Bytta rele`et så var det bra igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 14, 2007 Den store vifta på B5 er da vitterligen reimdrevet med slure/viscokobling. Derfor er det normalt at den går så lenge motoren går. Den lille elektriske er evt. til klimaanlegg og går hvis klima står på. Er bilen din en a4 B5 97 mod med 1,8T ( AEB ) motor er jeg HELT sikker da jeg har maken bil selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 14, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 14, 2007 hva gjør den 3 polede kontakten som sitter nede på venstre side på vifta da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...