#1 Skrevet November 11, 2007 Noen som kan svare meg på om dette spørsmålet? Passer disse til audi 90 quattro type 85? http://www.034motorsport.com/product_info.php?cPath=25_90&products_id=592 Har hørt med norsk bildelesenter også, men de skulle ha 16lapper får å få bygd kw om på de gamle fjørbeina. Noen som anbefaler eller har noen erfaringer rundt og om dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 11, 2007 om du har bygd om til delte fjørbein så passer dette.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 15, 2007 om du har bygd om til delte fjørbein så passer dette.. hva vill det si å ha delte fjørbein da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 15, 2007 Du kan skru av fjørbeinet fra spindel... Men ett lite tips, kjøp heller H&R 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 17, 2007 Du kan skru av fjørbeinet fra spindel... Men ett lite tips, kjøp heller H&R okej.. har lest litt mere om fjørbein og delte og hva det vill si så n er jeg med:P H&R? hva er bedre med dem da? Og har det noe å si pris messig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 17, 2007 HR tåler mer juling koster ca 11k hos BS bildeler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 17, 2007 få tak i komplette S2 traverser og kjøp deg KW var 2 til s2...det passer rett på...med modifisering av spindelen...lettere å få tilpassa store bremser og...2bennett selger vel koilovers og... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 17, 2007 hva må modifiseres på spindelen? Skru av fjørbeinet fra navet vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 17, 2007 hva må modifiseres på spindelen? Skru av fjørbeinet fra navet vel? Ingen ting må modifiseres på spindelen, etter hva jeg veit.. Får å kjøpe enten KW eller H&R må man ha delte fjørbein, da det kun blir levert med fjørbeinet uten spindel.. Har hørt mye negativt om KW, så jeg ville satset på H&R. Det har jeg også gjort;) pluss litt hemmelige ingredienser: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 18, 2007 Hvilken audier som har delte fjørbein da? som passer på type85. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 18, 2007 passer fra typ 89 quattro...dem har delte fjørbein....ikke 100% sikker på om drivakslinger er de samme...må vel evt sveise på navet og dreie ned igjen på orginal navene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 18, 2007 passer fra typ 89 quattro...dem har delte fjørbein....ikke 100% sikker på om drivakslinger er de samme...må vel evt sveise på navet og dreie ned igjen på orginal navene... ok.. så det finnes ikke noen bedre løsning enn dette får å få på kw eller HR fjører? har tenkt på gule koni. men når man først skal gjøre det skikkeli så syns jeg man må ha justerbare. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 22, 2007 har sjekka med audi 90 quattro type 89 Mod 87,88 men dem hadde ikke dele fjørbein. men på ein 90 quattro 20v 89modell så var det delte fjørbein. er det andre typer av audi som leverer med delte fjørbein som passer over på 90?? audi 100/200?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 22, 2007 har sjekka med audi 90 quattro type 89Mod 87,88 men dem hadde ikke dele fjørbein. men på ein 90 quattro 20v 89modell så var det delte fjørbein. er det andre typer av audi som leverer med delte fjørbein som passer over på 90?? audi 100/200?? 100 og 200 passer ikke. Disse har heller ikke delte fjørbein.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 22, 2007 ok.. hvor skal man få tak ti delene da tro? ingen som har ett vrak eller no? hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 22, 2007 Har spindeler og fjærbein bak fra en coupe liggende jeg.....husk du må ha fjærbeina og da det er innbytte hvis du skal ha coilovers. har og spindeler foran snart da jeg skal bygge om til s2 understell med RS2 bremser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 25, 2007 Ok. til hvilken pris? har kanskje skaffet meg framme men er ikke sikker ennå.. Hvorfor må jeg bytte inn fjærbeina da? jeg har nok skjønt det visst man skulle ha byggd på kw eller h&r coilovers på det orginale fjørbeina. men når jeg bare bestiller ferdige H&R coilovers må jeg levere inn fjørbeina da også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 25, 2007 Ok. til hvilken pris? har kanskje skaffet meg framme men er ikke sikker ennå.. Hvorfor må jeg bytte inn fjærbeina da? jeg har nok skjønt det visst man skulle ha byggd på kw eller h&r coilovers på det orginale fjørbeina. men når jeg bare bestiller ferdige H&R coilovers må jeg levere inn fjørbeina da også? Gi meg et bud. Ja må levere inn fjærbeina her og når du skal ha coilovers. Er pant på fjærbeina... Jeg har snart alle 4 nava liggende + to nav til bak samt 2 fjærbein bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...