#1 Skrevet November 12, 2007 Er det slik at støtdempere og fjærer er likt på Audi A6 4B og Passat 3B? Jeg ser på mekonomen at støtdemperene til de to bilene har likt delenummer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 12, 2007 Er det slik at støtdempere og fjærer er likt på Audi A6 4B og Passat 3B?Jeg ser på mekonomen at støtdemperene til de to bilene har likt delenummer. Vel, alt det andre under der (i hvert fall foran) er jo samme (dritten:p), så det forundrer meg ikke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 12, 2007 ja det er likt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 12, 2007 Hmm, har tidligere blitt fortalt at forran er det likt på Passat som på A4, mens bak var det likt A6? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 12, 2007 a4, a6 å passat har vel likt framme å a6 å passat likt bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 12, 2007 Støtdemperne er nok fysisk like, men ventiler og olje/gass kan være av en forskjellig type, tilpasset bilens vekt og oppsett. Dermed kan en Passat-demper kanskje f.eks. virke myk på en A6 eller motsatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 12, 2007 ja trur nokk ikkje dei er helit like sånn, trur ikkje det er likt nr på godkjenninga på fjærene heler forda om dei passer på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 13, 2007 Støtdemperne er nok fysisk like, men ventiler og olje/gass kan være av en forskjellig type, tilpasset bilens vekt og oppsett. Dermed kan en Passat-demper kanskje f.eks. virke myk på en A6 eller motsatt. Vel, flere av demperene på mekonomen til passat og A6 har likt delenummer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 13, 2007 Vel, flere av demperene på mekonomen til passat og A6 har likt delenummer. Dete r derfor jeg brukte orden "kan" flittig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...