#1 Skrevet November 12, 2007 Hallo alle sammen! Da skal vi prøve å ha et treff nå Torsdag kl. 19.00 på den vante plass bak Bunnpris! Håper det kommer noen nå da. Dette blir først og fremst prøvd ut for å se om det kommer noen som ellers ikke kommer/ kan komme på Søndagstreffene våre! Vel møtt! Skiltplater og klistremerker kommer, pluss noen blader! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 14, 2007 Minner om dette, det er altså i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 14, 2007 Tar en tur jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 15, 2007 kommer jeg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 15, 2007 Da arrangeres dette 5 timer forseint for min del. Blei billøs i dag kl 14 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 15, 2007 Stusselig oppmøte, to mann hver for seg Hvis det skal være treff på torsdager bør det iallefall komme noen. Regner da med at søndag er like greit å ha treff på som Torsdag..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 15, 2007 Var på Sluppen kl 19.15. Da var det ikke en eneste vag parkert på plassen:confused: Trøstet meg med å kjøpe fire julekalendre med sjokolade på Bunnpris. Kom meg så vidt over bakketoppen i Oksta`n: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 15, 2007 ja var stusselig der ja, jeg var der rett rundt 19 15 jeg og, ja like greit for min del å ha det på søndager men jeg møter opp når jeg kan jeg uansett hvilken dag det er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 16, 2007 Jeg var der 1920. Måtte holde meg selv med selskap i regnet jeg også ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...