Lokallagtreff! 15 November

Anbefalte innlegg

Hallo alle sammen! Da skal vi prøve å ha et treff nå Torsdag kl. 19.00 på den vante plass bak Bunnpris! Håper det kommer noen nå da. Dette blir først og fremst prøvd ut for å se om det kommer noen som ellers ikke kommer/ kan komme på Søndagstreffene våre! Vel møtt! Skiltplater og klistremerker kommer, pluss noen blader!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Minner om dette, det er altså i morgen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da arrangeres dette 5 timer forseint for min del. Blei billøs i dag kl 14 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stusselig oppmøte, to mann hver for seg ;) Hvis det skal være treff på torsdager bør det iallefall komme noen. Regner da med at søndag er like greit å ha treff på som Torsdag..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var på Sluppen kl 19.15. Da var det ikke en eneste vag parkert på plassen:confused:

 

Trøstet meg med å kjøpe fire julekalendre med sjokolade på Bunnpris. Kom meg så vidt over bakketoppen i Oksta`n: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja var stusselig der ja, jeg var der rett rundt 19 15 jeg og, ja like greit for min del å ha det på søndager

men jeg møter opp når jeg kan jeg uansett hvilken dag det er ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var der 1920. Måtte holde meg selv med selskap i regnet jeg også ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.