#26 Skrevet November 15, 2007 Gutta.. Hva med å bli seriøs? Kanskje vi får dratt til "normal" tid ... Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet November 15, 2007 Vi seriøs?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet November 15, 2007 Gutta.. Hva med å bli seriøs? Kanskje vi får dratt til "normal" tid ... Mvh Seriøst,er du seriøs? Høres ikke 8 ut som en grei deal da? Så har vi faktisk litt god tid selv om vi ikke kommer oss avgårde før kl 9..If you see what im saying.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet November 16, 2007 Vi må beregne litt god tid! Knørve skal jo kjøre forbi rundkjøringa si på vei til shell! Det positive e jo at vi e mange bila til å slepe golfen hanna da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet November 16, 2007 Vi må beregne litt god tid! Knørve skal jo kjøre forbi rundkjøringa si på vei til shell! Det positive e jo at vi e mange bila til å slepe golfen hanna da! kjøre andre veien no for tida så det går som regel bra men trenge henger da om det skjer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet November 16, 2007 Kan no dirigere han oppå hengern da du Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet November 16, 2007 Kan no dirigere han oppå hengern da du Christian Hehehehe.. *fingeren min* å radiatoren til Espen Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet November 16, 2007 får ta med meg et ekstra par med lipper å slikt jeg da..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet November 16, 2007 får ta med meg et ekstra par med lipper å slikt jeg da..... Ta med en ekstra bil i samme slengen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Januar 11, 2008 Jaaa!! Folk begynt å bli klar???? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Januar 11, 2008 oh ye,drita klar...men uten bil som vanlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Januar 11, 2008 Klar som pokker. Men ken er det som skal fra ålesund? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Januar 11, 2008 Kjempe klar jeg skal vertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Januar 27, 2008 Tid folk planlegge å kjøre da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Januar 27, 2008 anna gang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Januar 27, 2008 Prøve å kjøre i 8-9 tia på fredags morran da? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Januar 27, 2008 Er det noken som har plass til å ta med eit baksete tilbake fra treffet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Januar 27, 2008 Prøve å kjøre i 8-9 tia på fredags morran da? Mvh Vi må prøve å komme oss avgårde ganske tidlig. Fint å få slappe av på kvelden. Og Systembolaget stenger 18.00 Noen som husker hvor lang tid det tar å kjøre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Januar 27, 2008 Vi må prøve å komme oss avgårde ganske tidlig. Fint å få slappe av på kvelden.Og Systembolaget stenger 18.00 Noen som husker hvor lang tid det tar å kjøre? Ja bør jo komme seg tidlig opp med tanke på systemet hehe Tror vi brukte 7 tima sist.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Januar 27, 2008 Mener vi brukte 6 timer, viss jeg ikke er helt på bærtur.. Meeen... vi tar vel litt pause:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Januar 27, 2008 Da sier vi klokka 08.00 på shell da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Januar 27, 2008 japp er klar på shell kl 8 jeg da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Januar 27, 2008 Dukker opp klokka 8 jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Januar 28, 2008 tipper dere kjøre tidligst 10!! ååååååå vil vær med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Januar 28, 2008 "Avreise" kl 8.00 fra shell og passerer stoppen kl 10.00:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...